[Wii] Super Paper Mario

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
maximo
Posty: 261
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: maximo » 13 maja 2019, o 17:29

Ruble to waluta używana w ZSRR^^
a Rubees - Rubies.

Rubees.png
Rubees.png (13.75 KiB) Przejrzano 435 razy

Poza tym tłumaczysz zbyt dosłownie.

It makes you just want a...
KERBLOOEY! Y'know? Some kind of shocking event...

To sprawia, że chcesz...
NIESPODZIANKĘ! Wiesz?
Jakieś szokujące wydarzenie...

--------------------------------------------------------------
To sprawia, że chcesz, żeby
coś się wydarzyło! Coś szokującego...

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 72
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 13 maja 2019, o 18:02

Ruble to waluta używana w ZSRR^^
a Rubees - Rubies.


Rubees.png


Poza tym tłumaczysz zbyt dosłownie.

It makes you just want a...
KERBLOOEY! Y'know? Some kind of shocking event...

To sprawia, że chcesz...
NIESPODZIANKĘ! Wiesz?
Jakieś szokujące wydarzenie...

--------------------------------------------------------------
To sprawia, że chcesz, żeby
coś się wydarzyło! Coś szokującego...
Tego akurat nie wiedziałem. Jednak lepiej pozostaniemy przy tych rubinach. Wiem, że tak tłumaczę, ale zapewne wynika to z tego, że nie trzeba się bawić pointerami.

Haker5
Posty: 99
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Haker5 » 14 maja 2019, o 00:18

Uwazam, ze musimy dojsc do porozumienie aby ustalic konkretne nazwy bo tutaj na 100% nie beda to RUBLE z tego wzgledu, iz ewidentnie sa to RUBINY wiec chyba taka nazwa bedzie odopowiednia, ewentualnie jeslis sa jakies propozycje to rozpatrze i przemysle. Trzeba to robic dobrze aby jakosc spolszczenia byla na wysokim poziomie. Czekamy na propozycje, a jesli brak to zostaja RUBINY.

dudo66
Posty: 260
Rejestracja: 2 sie 2015, o 11:06

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: dudo66 » 14 maja 2019, o 08:40

Uważam ,że rubiny to trafne określenie.

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 261
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: maximo » 17 maja 2019, o 20:43

Blisko 80% grafik już wykonałem. Jak się okazało było sporo problemów technicznych z dobraniem właściwej palety.
Tekstur "Rumble Settings", Sound Settings, On i Off nie należy modyfikować - ich w ogóle nie ma w grze. Stwierdzam iż to pozostałość z wersji Game Cube.

HUD.png

Plik tekstowy "stg1" nie jest ukończony, ale gierkę z czionkami i grafikami możecie potestować.

PLIKI SPM.rar
(1.29 MiB) Pobrany 12 razy

Co do samego spolszczenia Voxara, to kilka błędów merytoryczncyh poprawiłem z pliku stg1.
A mianowicie:

to bardzo spokojne - nie: jest tak spokojnie, że nawet trochę nudno

Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?

Jestem znana jako Pixl... Rodzaj wróżki...? - w pewnym sensie wróżki...

Poznałeś Hrabiego Blecka...i pojmał - Poznałeś Hrabiego Blecka, który pojmał księżniczkę i złego króla potworów.
księżniczkę oraz złego króla...

Cicho! Ty Wielki Bowserze! - Milcz! Ty wielki Bowserze!

Czy tak nie jest? - Czyż nie?
Nie wytrzymam tego - Nie bedę tego tolerować...

Gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów, to zwiększysz swój poziom HP i siłę ataku.

Gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów, zwiększysz poziom punktów życia (HP) i siłę ataku.

Strzesz się! Zbyt długo używasz - Uważaj! Zbyt długo używasz nową zdolność, tracisz punkty życia (HP).
nową zdolność, to tracisz HP.

Poza tym:

Strzesz się? ^^

Przeskakuj między 2-D i 3-D, aby przejść przez trudne sytuacje i znaleźć tajemnice. - Nad tym trzeba jeszcze sporo popracować;)

Haker5
Posty: 99
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Haker5 » 18 maja 2019, o 08:18

Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?

Ta kwestia mi nie daje spokoju bo nad tym myslalem ostatnio i tak =:
Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?
Dlaczego jestes niespokojny? - Dlaczego jestes taki rozstrzesiony?
i wiele innych jeszcze przegladne to dokladnie jak to wyglada w grze i zastanowie sie nad tym, ale raczej nie nie bedzie to szalony.

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 72
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 18 maja 2019, o 09:46

Moja sugestia: Dlaczego jesteś taki podenerwowany?

Poza tym, patrząc na znalezione błędy przez maximo, uważam że powinienem zająć się czymś innym. Sprawdzę, czy wszystko dobrze będzie działać na konsoli, bo zapewne nikt się za to jeszcze nie zabrał.

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 72
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 18 maja 2019, o 11:28

Niestety jest problem. Na konsoli zaraz po włączeniu gry i pojawieniu się komunikatu o trzymaniu Wiilota ekran robi się czarny i zawiesza grę. Do wrzucania obrazu używałem WBFS managera a do odpalenia Wiiflowa. Uważam że wynika to z tego, iż przerobione pliki mają trochę większy rozmiar. Robiłem tak samo z spolszczeniem NSMBWii, ale tam działało bezproblemowo.

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 261
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: maximo » 18 maja 2019, o 12:03

Niestety jest problem. Na konsoli zaraz po włączeniu gry i pojawieniu się komunikatu o trzymaniu Wiilota ekran robi się czarny i zawiesza grę. Do wrzucania obrazu używałem WBFS managera a do odpalenia Wiiflowa. Uważam że wynika to z tego, iż przerobione pliki mają trochę większy rozmiar. Robiłem tak samo z spolszczeniem NSMBWii, ale tam działało bezproblemowo.
Nieprawda. Wszystko działa wyśmienicie, zarówno na konsoli Wii jaki i na Dolphinie. Poza tym dodatkowo korzystam z konwertera HDMI, który wyprowadza obraz do 1080pi, więc zawsze sprawdzam jakość wyświetlanej grafiki na konsoli. Pliki są dla wersji europejskiej (multi Pal), ale nie dla wersji (US). Dlatego już wcześniej zadałem wam pytanie, z jakiej wersji gry korzystacie?

Rozmiar pliku nie ma większego znaczenia. Jeśli masz black screen na ekranie konsoli, oznacza to że masz wersję US. Ewentualnie zamień pliczek "title.bin" na wersję Zwykłą (nie Ulepszoną) z tej wcześniejszej paczki "lyt" - viewtopic.php?f=9&t=378&start=60

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 261
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: maximo » 18 maja 2019, o 12:44

Wszystko działa poprawnie na konsoli. Z taką różnicą, że dostosowane do wersji PAL ID:R8PP01
Wersja (US) to ID:R8PE01
Tu masz dokładne ID - https://www.gametdb.com/Wii/R8PP01
Jeśli u ciebie nie działa oznacza to, że podmieniłeś archiwa "uk" do "us" - no i w tym może być zasadniczy problem;)


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość