[Wii] Super Paper Mario
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: [Wii] Super Paper Mario
No właśnie mam wersję pal, na Dolphinie działa a na konsoli nie.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Dość dziwne, bo u mnie na czystym Iso po podmiance plików działa idealnie.No właśnie mam wersję pal, na Dolphinie działa a na konsoli nie.
W takim razie spróbuj inaczej:
Wywal pliki HomeButton2_en.bin oraz title.bin.uk - tych plików nie zamieniaj.
Zamień tylko tekstury: filesel, mini, nameent, pause, wicon i zdaj relacje.
Poza tym wymieniaj pliki na Iso czystym, (niezmodyfikowanym).
Re: [Wii] Super Paper Mario
Niestety, nadal nie działa.
Re: [Wii] Super Paper Mario
U mnie wszystko sprawdzam po kilka razy dziennie poniewaz robie troche korekty, i tak jak pisalem wyzej sugestie mile widziane, a kolega tylko poprawil kilka bledow wiec nie ma sie co czepiac, a poziom musimy utrzymac aby spolszczenie bylo przejrzyste i dobre.Niestety, nadal nie działa.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Przeanalizowałem kwestie techniczne. Otóż, pliki które zmodyfikowałem są w 100% prawidłowe. To, że kilka bajtów lub kilobajtów tam przybyło to nie ma najmniejszego znaczenia. Sprawdziłem wersję Ziperto. Na test podmieniłem tylko plik tekstowy Voxara - "stg1" i gra w ogóle nie startnęła.
Wygląda na to, że gra jest trochę zabezpieczona.
Aby gra działała na konsoli (z każdą wersją Pal) można to zrobić w ten oto sposób:
1. Napisać patch dla Riivolution - będzie to się wiązało z tym, że zmuszeni będziemy zakupić oryginalną grę Super Paper Mario.
(taki patch dla Riivolution mogę zmajstrować w kilka minut) i taka spolszczona gra będzie działać z każdą wersją PAL.
2. Drugi sposób jest taki, że działamy razem na jednej wersji;)
3. A trzeci sposób jest taki, że sami sobie podmieniacie tekstury (na swoich plikach tpl) i nadpisujecie pliki stg na nowo.
W każdym razie, aby ułatwić sprawę, udostępniam spolszczone grafiki wraz z programem BrawlBox.v0.78.Hotfix.1- do podmiany grafik.
Wystarczy uruchomić program, przeciągnąć plik Tpl do lewego okienka i wymienić tekstury.
Nie dotyczy to pliku "HomeButton2" ponieważ ten plik jest kompresowany. Ewentualnie po podmiance tych plików Tpl, gdy gra zadziała na konsoli
to możecie zamienić plik HomeButtom2 z poprzedniej paczki.
Link - http://www.mediafire.com/file/40kf65il5 ... -MARIO.rar
P.S Pytanie do Haker5: - czy u ciebie ta gra działa na konsoli z podmianką plików? Czy testowałeś ją jedynie na Dolphinie?
Wygląda na to, że gra jest trochę zabezpieczona.
Aby gra działała na konsoli (z każdą wersją Pal) można to zrobić w ten oto sposób:
1. Napisać patch dla Riivolution - będzie to się wiązało z tym, że zmuszeni będziemy zakupić oryginalną grę Super Paper Mario.
(taki patch dla Riivolution mogę zmajstrować w kilka minut) i taka spolszczona gra będzie działać z każdą wersją PAL.
2. Drugi sposób jest taki, że działamy razem na jednej wersji;)
3. A trzeci sposób jest taki, że sami sobie podmieniacie tekstury (na swoich plikach tpl) i nadpisujecie pliki stg na nowo.
W każdym razie, aby ułatwić sprawę, udostępniam spolszczone grafiki wraz z programem BrawlBox.v0.78.Hotfix.1- do podmiany grafik.
Wystarczy uruchomić program, przeciągnąć plik Tpl do lewego okienka i wymienić tekstury.
Nie dotyczy to pliku "HomeButton2" ponieważ ten plik jest kompresowany. Ewentualnie po podmiance tych plików Tpl, gdy gra zadziała na konsoli
to możecie zamienić plik HomeButtom2 z poprzedniej paczki.
Link - http://www.mediafire.com/file/40kf65il5 ... -MARIO.rar
P.S Pytanie do Haker5: - czy u ciebie ta gra działa na konsoli z podmianką plików? Czy testowałeś ją jedynie na Dolphinie?
Re: [Wii] Super Paper Mario
Jednak lepiej działajmy na tej działającej wersji. Spróbuję zdobyć tą nowszą wersję, a jeśli mi się nie uda, to będę zdany wyłącznie na Dolphina. Na angielskiej Wikipedii znalazłem, że wczesne wersję pal (czyli zapewne taka jaką posiadam) zawieszały się w rodziale 2-2.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Działa wszystko jak należy. Właśnie testowałem wersję US zaciągniętą z neta - Super Paper Mario [R8PE01]. Region Code NTSC.
Aby grafiki się wyświetlały prawidłowo, to podmiencie sobie wszystkie pliki z tej nowej paczki przygotowanej do wersji US - ponieważ widać wyraźny konflikt między wersją Pal, a NTSC. Dotyczy to plików: "mini" oraz "wicon" - budowa tych kontenerów znacznie się różni.
Wersja Pal Ziperto nie zadziała ponieważ różni się Partycjami, a Partycja 0 "UPDATE" - jak już sama nazwa wskazuje została
zaktualizowana do nowszej wersji. Poza tym - Partition1: takiej partycji w ogóle nie posiadam w starszej wersji Pal i takiej też nie ma w
wersji NTSC. W takim wypadku musicie zaopatrzyć się w wersję US-NTSC. Taką wersję bez problemu można zlokalizować na necie, wpisując:
"[WBFS DOWNLOAD] Super Paper Mario".
P.S Plik o rozszerzeniu WBS należy skonwertować na Iso za pośrednictwem programu "WBS to ISO" dostępny na stronie - http://www.wbfstoiso.com
Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości co do funkcjonalności tej gry na konsoli Wii. Wcześniejsza paczka była przeznaczona dla wersji Pal, a ta jest do NTSC.
Aby grafiki się wyświetlały prawidłowo, to podmiencie sobie wszystkie pliki z tej nowej paczki przygotowanej do wersji US - ponieważ widać wyraźny konflikt między wersją Pal, a NTSC. Dotyczy to plików: "mini" oraz "wicon" - budowa tych kontenerów znacznie się różni.
Wersja Pal Ziperto nie zadziała ponieważ różni się Partycjami, a Partycja 0 "UPDATE" - jak już sama nazwa wskazuje została
zaktualizowana do nowszej wersji. Poza tym - Partition1: takiej partycji w ogóle nie posiadam w starszej wersji Pal i takiej też nie ma w
wersji NTSC. W takim wypadku musicie zaopatrzyć się w wersję US-NTSC. Taką wersję bez problemu można zlokalizować na necie, wpisując:
"[WBFS DOWNLOAD] Super Paper Mario".
P.S Plik o rozszerzeniu WBS należy skonwertować na Iso za pośrednictwem programu "WBS to ISO" dostępny na stronie - http://www.wbfstoiso.com
Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości co do funkcjonalności tej gry na konsoli Wii. Wcześniejsza paczka była przeznaczona dla wersji Pal, a ta jest do NTSC.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Ja sprawdzalem wersje PAL na konsoli wersja ISO podmienilem pliki wypalilem na dysk i ladnie wszystko dziala podam informacje dokladnie jaka to wersja gry jest, ale na 100% jest to wersja PAL
Mozliwe ze jest to wina systemu zapisanego tekstu bo ja zmieniam format zapisu pliku tekstowego
Mozliwe ze jest to wina systemu zapisanego tekstu bo ja zmieniam format zapisu pliku tekstowego
Re: [Wii] Super Paper Mario
Sprawdzone ponownie u mnie w obrazie ISO sa dwie partycje wiec trzeba sprawdzic ja dokladnie na kompie mam wersje [Wii]Super_Paper_Mario[PAL][MULTI5][ESPALWii.com], a id tej wersji to [R8PP01]
Re: [Wii] Super Paper Mario
Dobra, uważam że najlepiej można działać na obu wersjach, czyli jak spolszczeniem będzie w końcowej fazie zrobi się dwie łatki. Już wolę testować to wszystko na wersji NTSC, skoro i tak dużych różnic nie ma. Na tej stronie znalazłem minimalne różnice w plikach tekstowych pomiędzy wersjami: https://tcrf.net/Super_Paper_Mario/Regional_Differences
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość