Strona 11 z 13

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 23 maja 2019, o 18:06
autor: maximo
W takim razie spróbuj moją spolszczoną wersję z grafikami (na pw posłałem link). Natomiast pojawiły się problemy techniczne z grafikami Pure Heart, Chapter End Of, Power-Up. Wygląda na to, że narzędzie BrawlBox nie radzi sobie z takimi teksturami lub źle wyświetla kanał RGB.
Brakuje wypełnienia gradiensami i nie ma tej niebieskiej grafiki wyświetlanej w tle. - any idea?;)

SPM.png

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 23 maja 2019, o 18:36
autor: Voxar
Pewnie grafika składa się z dwóch plików. Mogłoby też być ZDOBYŁEŚ CZYSTE SERCE, tylko że niepoprawne by się to odnosiło do Peach, więc jak najbardziej może tak być. Z grafiką CHAPTER, może też być problem, bo są to oddzielnie obracające się litery i trzeba będzie jakoś wcisnąć jedną, żeby wyszedł ROZDZIAŁ. No cóż, może Haker coś na to poradzi.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 23 maja 2019, o 22:45
autor: Haker5
Pewnie grafika składa się z dwóch plików. Mogłoby też być ZDOBYŁEŚ CZYSTE SERCE, tylko że niepoprawne by się to odnosiło do Peach, więc jak najbardziej może tak być. Z grafiką CHAPTER, może też być problem, bo są to oddzielnie obracające się litery i trzeba będzie jakoś wcisnąć jedną, żeby wyszedł ROZDZIAŁ. No cóż, może Haker coś na to poradzi.
Myslalem o tym i tak wychodzi, ze najlepiej bedzie polaczyc ZI razem chociaz nie wiem czy to dobry pomysl, ale trzeba sprawdzic grafike z tym z innego jezyka i zobaczyc jak wyglada mozliwe ze bedzie sie dalo zamienic.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 25 maja 2019, o 14:20
autor: maximo
Brakuje wypełnienia. Można to tylko w ten sposób poprawić, dodając własny gradiens oraz zmieniając dłuższą treść.
YOU GOT A.png

Poza tym - "Level-Up - Ulepszenie? - odnosi się chyba do wzrostu siły>
Flipside Tokens - Żetony Flipside?/Żetony?

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 25 maja 2019, o 14:44
autor: Voxar
Brakuje wypełnienia. Można to tylko w ten sposób poprawić, dodając własny gradiens oraz zmieniając dłuższą treść.

YOU GOT A.png


Poza tym - "Level-Up - Ulepszenie? - odnosi się chyba do wzrostu siły>
Flipside Tokens - Żetony Flipside?/Żetony?
Nie wygląda aż tak źle. Żetony Flipside mogą pasować, bo używa się je grając w minigierki w Flipside Arcade.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 26 maja 2019, o 00:10
autor: maximo
Po kilku próbach innymi metodami, a nawet wypełnienia tego napisu za pomocą ditheringu nie udało mi się uzyskać dokładnej palety. W takim wypadku pozostawiam efekt gradiens. Przy okazji dorzuczam plik wicon, w którym znajduje się grafika "Żetony Flipside".

SPM.png

Pure Heart.rar
(407.02 KiB) Pobrany 175 razy

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 28 maja 2019, o 18:03
autor: Voxar
Dobra, wrzucam listę nazw jakie udało mi się znaleźć w pliku global.txt i są to kolejno: lokacje, tytuły rozdziałów, przedmioty oraz nazwy wrogów i postaci, w tym też nazwy kart. Jeśli chodzi o nazwy wrogów, to dałem tylko te, które można było jakoś zmienić oraz odmiany, takie jak Kolczasty Goomba.

Pytanie do ciebie Haker. Robiłem coś w pliku global.txt? Jeśli tak, to weź wrzuć go tu i ułatwi to trochę roboty, wrzucimy tam te nazwy jak tylko je poprawimy, bo pewnie niektóre trzeba będzie pozmieniać.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 30 maja 2019, o 16:29
autor: maximo
Pewnie grafika składa się z dwóch plików. Mogłoby też być ZDOBYŁEŚ CZYSTE SERCE, tylko że niepoprawne by się to odnosiło do Peach, więc jak najbardziej może tak być. Z grafiką CHAPTER, może też być problem, bo są to oddzielnie obracające się litery i trzeba będzie jakoś wcisnąć jedną, żeby wyszedł ROZDZIAŁ. No cóż, może Haker coś na to poradzi.
Myslalem o tym i tak wychodzi, ze najlepiej bedzie polaczyc ZI razem chociaz nie wiem czy to dobry pomysl, ale trzeba sprawdzic grafike z tym z innego jezyka i zobaczyc jak wyglada mozliwe ze bedzie sie dalo zamienic.

Wygląda na to, że grafiki są pointerowane a to już grubsza sprawa.
Poza tym grafika "End Of Chapter" - w ogóle nie wypełnia się kolorem, a powinna. Nawet jeśli zapełnie to kolorem to
napis zrobi się grafitowy. Program BrawlBox nie daje rady i tu potrzebny będzie inżynier odwrotności.

Napis "Chapter"" wykonałem ale masę czasu na to przeznaczyłem. Co do tekstur "Fight" i "Round" - to na 100% nie wiem jak się wyświetlą.

ROZDZIAŁ.png
Tekstury2.rar
(112.89 KiB) Pobrany 110 razy

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 30 maja 2019, o 20:51
autor: Voxar
Fight i Round pojawiają się w rodziale 6, z nimi nie będzie żadnych problemów z wypełnieniami. Pozostają jeszcze grafiki podczas walki z bossem w rodziale 4, takie jak Power Up, ale pewnie działają tak samo jak tę z rozdziału 6.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 31 maja 2019, o 12:38
autor: maximo
W takim razie jak tam dojdziecie do rozdziału 6 to dajcie znać jak to się wyświetla z polskimi grafikami.
Należy wymienić plik "effdata_sub_samurai"

Na BrawlBox wyświetla się dosyć pozytywnie ale jak przestawię na Re-encode to widzę znowu jakąś krechę. W takim razie musicie zrobić screenshota jeśli pojawią się jakieś anomalie. Lokalizacja screenshotów w Dolphin: Dokumenty/Dolphin Emulator/ScreenShots