[PC] Fallout 4 - Polski dubbing

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Voxalter
Posty: 1
Rejestracja: 30 kwie 2024, o 06:00

[PC] Fallout 4 - Polski dubbing

Postautor: Voxalter » 30 kwie 2024, o 06:24

Witajcie!

Ostatnio natchnęło mnie na odświeżenie sobie Fallout 4 i New Vegas, i przypomniał mi się dubbing z trójki i to jak bardzo byłem zawiedziony że później już nie dubbingowano tej serii. Wpadł mi do głowy pewien pomysł, jestem programistą i w dodatku siedzę ostatnio w temacie generowania głosu AI, głos w 8% jest do poprawy, dochodzi do mamrotania, a czasem po prostu tonacja jest kompletnie nie taka jak być powinna

Tutaj link do promo
https://www.youtube.com/watch?v=pTnaw_mwCBo&t=298s

Planuje też wypuszczenie serwisu gdzie to użytkownicy mogli by znajdywać i łatać kiepskie dialogi, później społeczność oceniała by ich twory a te lądowały by w paczkach z updatami (jestem na etapie kalkulacji kosztów)

Chętnie usłyszę co myślicie o tego rodzaju dubbingu, nie ma się co oszukiwać dubbing z aktorami na pewno jest znacznie lepszy, ale wydaje mi się że to jedyna opcja.

Awatar użytkownika
RustDragon
Posty: 68
Rejestracja: 5 wrz 2014, o 14:00

Re: [PC] Fallout 4 - Polski dubbing

Postautor: RustDragon » 30 kwie 2024, o 06:38

No przydałoby się nie powiem :) gra jest bardzo dobra w niej można godzinami siedzieć zwiedzanie gry jest niesamowite
Chętnie bym pograł z dubbingiem ^^
Trzymam kciuki za projekt

PaCo666-PC
Posty: 7
Rejestracja: 2 sty 2021, o 22:54

Re: [PC] Fallout 4 - Polski dubbing

Postautor: PaCo666-PC » 30 kwie 2024, o 06:52

Bardzo MEGA fajny pomysł :O :P