Strona 2 z 7

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 27 lis 2009, o 23:16
autor: biedronka
I jak idą prace? : D

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 6 gru 2009, o 21:03
autor: Cierpa
Dobra... zaktualizowałem trochę temat...
Kilka obrazków + małe info o grupie... wkrótce będziemy podawali % tłumaczenia.

Aha i Wesołych z okazji Mikołajek!

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 6 gru 2009, o 21:17
autor: ma_Rysia
Wielkie brawa dla grafika projektu za przetłumaczenie:
Obrazek
Naprawdę jest bardzo dobrze wykonany, choć mam pewne zastrzeżenia do "LEGENDA" - wydaje mi się, że lepiej prezentował by się on z większą lub bardziej rozstrzeloną czcionką, tak żeby zajmował powierzchnie zbliżoną do "THE LEGEND OF" (można by przesunąć wtedy klepsydrę i Z odrobinę w górę), byłby wtedy lepiej widoczny - ale to czepianie się

PS. Gdy tak to czytam, to zastanawiam się jak kFYatek wytrzymał tworzenie grafik do DBAA, przy moim ciągłych "sugestiach" poprawek.

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 6 gru 2009, o 22:30
autor: biedronka
Tak!
Codziennie kilka razy wchodziłem, z nadzieją że coś się ruszyło, no i masz!
Wszystko wygląda pięknie, miodnie i oh i ah! :D

Nie poddawajcie się chłopaki! ;D

wesołych

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 6 gru 2009, o 23:41
autor: Manuel Czaszka
Grafika wspaniała, projekt zapowiada się koncertowo.
Zaciekawiła mnie jedna rzecz - Cierpa, jesteś autorem narządzi do Zeldy? Znaczy się napisałeś je sam?

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 13 gru 2009, o 20:14
autor: abrasante
Trzymam kciuki za projekt. Chętnie zagłębie się jeszcze raz w tą grę , tym razem po polsku. Możliwe, że dzięki niej ukończę moją solucję, którą porzuciłem dość dawno.

I tak jak napisał @ma_Rysia - brawa dla grafika za te logo :) Ogólnie wszystko wygląda bardzo profesjonalnie, nawet pierwszy post @Cierpa, hehe.

Powodzenia!

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 20 lut 2010, o 14:05
autor: Cierpa
Dosyć dawno nie aktualizowałem tego tematu, dlatego postaram się dzisiaj opisać to i owo.

What's new?
Pomimo iż większość tekstu została przetłumaczona, poważnym problemem są grafiki, które są porozrzucane po całym pliku. Sprawia nam to ogromną trudność w spolszczaniu owych grafik. Dla przykładu podaje: Adventure i Save/Menu.

Obrazek Obrazek

Save - Zapis (jedna literka więcej) a miejsca brak... dlatego zastanawiam się nad zmniejszeniem/przerobieniem czcionki w tym przypadku.

Wracając do skryptu gry... z początku było bardzo łatwo go edytować, lecz później pojawiły się kolejne problemy.
Dla przykładu, po zmianie tekstu litery mają większy odstęp...

Obrazek - oryginalny tekst Obrazek - tekst po użyciu edytora


Na koniec otrzymałem prośby od użytkowników, abym wysłał chętnym cały tekst gry. A więc proszę bardzo, aha i mały dodatek - jest też wersja japońska ;)
http://dementiumpl.prv.pl/skrypt.html

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 20 mar 2010, o 20:08
autor: akira5
Jakies postepy? Kiedy wydasz patch? Mam nadzieje, ze spolszeczenie bedzie tak swietnie wykonane jak Minish Cap na gba. Wiem, ze to nie twoj projekt ale taka marka jak Zelda zobowiazuje :D\

Otrzymujesz ostrzeżenie. Pytanie o premierę jest sprzeczne z regulaminem forum - MC

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 25 mar 2010, o 04:25
autor: Cierpa
Znowu odświeżyłem to i owo.
Małe pytanie z mojej strony: Na obrazku przedstawiającym "Zapis i Mapa" widnieje także ikonka "Collection". Celowo nie zmieniłem nazwy, gdyż zastanawiam się jak spolszczyć owe słowo. Chciałbym aby jakoś pasowało do piracko-morskiego sloganu np. Łupy. Co wy o tym sądzicie?

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

: 25 mar 2010, o 07:44
autor: Norek
Łupy wydaje się być najlepszym rozwiązaniem, chyba że ktoś wymyśli coś lepszego.
Ja póki co przychylam się do Twojej propozycji.