Rush Gauge [Dragon Ball: Advanced Adventure]
: 12 cze 2008, o 12:41
Hejo:)
W grze występuje coś co się nazywa Rush Gauge. Jest to wskaźnik który Goku ma pod HP, a dzięki niemu może (w dalszej części gry) blokować ciosy przeciwników i counter'ować:)
Zastanawiam się nad jego tłumaczeniem (jest w czymś na kształt tutorialu który Żółwi Pustelnik urządza Goku i Kuririnowi).
Wydaje mi się że logicznie można nazwać go Wskaźnikiem Siły.
Już piszę dlaczego.
Otóż (idąc za tłumaczeniem Pustelnika) gdy mamy choć trochę ów wskaźnik zapełniony, możemy się bronić i lub parować ataki przeciwnika.
Uważam że można zrobić to jako Wskaźnik Siły, bowiem kiedy człowiek się broni, traci siły (powiedzmy:), kiedy opadnie z sił, wtedy przeciwnik może rozbić jego obronę i wyprowadzić swoje ciosy (tak właśnie jest w grze, gdy ten wskaźnik spada do zera przeciwnik robi nam "break" - rozbicie:)
Rush & Break - Siła & Rozbicie - ?
Z drugiej strony może być tak, że jednak będzie to "Pęd" (Wskaźnik Pędu), patrząc na to w ten sposób, że oku ma prędkość (pęd) by blokować/parować ataki, ale traci ten pęd i nie jest w stanie być szybszym od przeciwnika.
Jeszcze jedna sprawa, Link Mode; co sądzicie o tłumaczeniu jako Tryb Link ? Pamiętajcie o ograniczonym miejscu na tę nazwę.
To chyba wszystko co chciałem napisać:)
Pozdrawiam!
W grze występuje coś co się nazywa Rush Gauge. Jest to wskaźnik który Goku ma pod HP, a dzięki niemu może (w dalszej części gry) blokować ciosy przeciwników i counter'ować:)
Zastanawiam się nad jego tłumaczeniem (jest w czymś na kształt tutorialu który Żółwi Pustelnik urządza Goku i Kuririnowi).
Wydaje mi się że logicznie można nazwać go Wskaźnikiem Siły.
Już piszę dlaczego.
Otóż (idąc za tłumaczeniem Pustelnika) gdy mamy choć trochę ów wskaźnik zapełniony, możemy się bronić i lub parować ataki przeciwnika.
Uważam że można zrobić to jako Wskaźnik Siły, bowiem kiedy człowiek się broni, traci siły (powiedzmy:), kiedy opadnie z sił, wtedy przeciwnik może rozbić jego obronę i wyprowadzić swoje ciosy (tak właśnie jest w grze, gdy ten wskaźnik spada do zera przeciwnik robi nam "break" - rozbicie:)
Rush & Break - Siła & Rozbicie - ?
Z drugiej strony może być tak, że jednak będzie to "Pęd" (Wskaźnik Pędu), patrząc na to w ten sposób, że oku ma prędkość (pęd) by blokować/parować ataki, ale traci ten pęd i nie jest w stanie być szybszym od przeciwnika.
Jeszcze jedna sprawa, Link Mode; co sądzicie o tłumaczeniu jako Tryb Link ? Pamiętajcie o ograniczonym miejscu na tę nazwę.
To chyba wszystko co chciałem napisać:)
Pozdrawiam!