[NDS] Time Hollow

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Sonic0509
Posty: 5
Rejestracja: 22 gru 2010, o 19:07

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: Sonic0509 » 16 kwie 2011, o 08:34

Już przeszedłem grę po angielsku, ale chętnie też zobaczę polską wersję :)
Obrazek

paladyn155
Posty: 5
Rejestracja: 4 maja 2011, o 23:03

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: paladyn155 » 4 maja 2011, o 23:11

Witam, tłumaczenie z tego co widzę ukończone, głupotą byłoby zarzucanie projektu w tak zaawansowanej fazie. Jakieś uaktualnienie co do stanu korekty itp.? Z chęcią zagrałbym w ten tytuł, a to jeszcze większa przyjemność zagrać w dobrą grę na konsoli Nintendo w polskiej wersji językowej.

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 467
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: mziab » 4 maja 2011, o 23:23

Spokojnie, niczego nie zarzucam. Po prostu żongluję projektami. W tym momencie porzucanie tłumaczenia byłoby rzeczywiście głupotą. Sytuacja z innymi projektami powoli się uspokaja, więc lada dzień zasiądę z werwą do korekty :) Cisza w eterze nie oznacza w tym przypadku spadku zainteresowania ze strony autora, oj nie :)
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

paladyn155
Posty: 5
Rejestracja: 4 maja 2011, o 23:03

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: paladyn155 » 4 maja 2011, o 23:33

Cieszę się, no i życzę powodzenia ze wszystkimi projektami ;). Nie trać zapału do tłumaczeń.

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 467
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: mziab » 3 cze 2011, o 21:22

Wczoraj zacząłem na przemian przechodzić grę i poprawiać tekst. Kończę trzeci z jedenastu plików z fabułą. Gotowe jest jakieś 20%, wszystkie dialogi do końca drugiego rozdziału. Zaznaczam, że to dopiero pierwsza korekta, ale następne fazy mają szanse iść sprawniej od tej. Po drodze odkryłem dwie animacje do podmiany, parę nazw, które są za długie i tym podobnych. Wszystko w swoim czasie :P

EDIT 2011/06/27: Wstępna korekta całości tekstu (nie tylko fabuły) została zakończona. Prawdopodobnie skrypt przejdzie jeszcze jedną korektę na sucho zanim gra trafi do właściwych testów.

EDIT 2011/07/08: Animacje są gotowe i wstawione do gry. Na dniach zabieram się za, mam nadzieję, ostateczną korektę.

EDIT 2011/07/11: Kolejna korekta zakończona. Nadszedł czas na testy :)
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: Norek » 29 lip 2011, o 08:30

Gratuluję zakończenia prac :)
Niezdecydowanym szczerze polecam - tłumaczenie stoi jak zawsze w przypadku mziaba na bardzo wysokim poziomie, sama gra nie jest szczególnie trudna i specjalnie długa, więc spokojnie ogarniecie ją w kilka wieczorów, nie przemęczając się zbytnio.

Ja podczas testów bardzo dobrze się bawiłem, technicznie rewelacja, polskie ogonki i grafiki cieszą oko.
A od samego początku wita graczy świetnie zrobiony napis licencyjny - mam nadzieję, że będziemy takie cuda mogli oglądać i w nie grać oficjalnie w niedalekiej przyszłości.

Świetna robota, mziab!
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

kolo5141
Posty: 19
Rejestracja: 8 maja 2011, o 17:19

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: kolo5141 » 30 lip 2011, o 23:57

Przez calutką grę nie znalazłem ani jednego błędu. Przy okazji chcę podziękować za to przedstawienie, piękną opowieść ze świetnym zakończeniem, gdyby nie Wy, pewnie nawet bym o tej grze nie wiedział. Jeszcze raz, dzięki.

marco959
Posty: 9
Rejestracja: 7 lut 2010, o 16:55

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: marco959 » 2 sie 2011, o 14:36

Chyba znalazłem błąd. W menu nie powinno być "Postacie", zamiast "Postaci"?

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 467
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: mziab » 2 sie 2011, o 16:22

Nie jest to błąd. Obie formy są dopuszczalne we współczesnej polszczyźnie.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
vigo
Posty: 51
Rejestracja: 4 wrz 2009, o 12:06
Grupa: minDStorm

Re: [NDS] Time Hollow

Postautor: vigo » 3 sie 2011, o 07:48

Świetna robota! Chciałbym jednak zauważyć, że kot nazywa się Sox, a odmieniasz Soksa, Soksem, itp. Niczym jednak to nie ujmuje tej wielomiesięcznej pracy, za którą jestm wam wdzięczny. Czekam na kolejne projekty.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość