[PS2] Final Fantasy XII

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Silencethanatos
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2011, o 15:42

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Silencethanatos » 18 sie 2011, o 19:22

Berion pytasz się jak można jeszcze korzystać z SM ? cóż, czytałem o tym FMCB i przyznam że odechciewa mi się całkowicie po tych poradnikach np: http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/PS2- ... rona10.php (edit: bodaj twój własnie ten poradnik) nie chce mi sie ponad to patchować jeszcze obrazu ISO specialnie zeby działało, ehhh jak masz jakąś jaśniej rozpisaną stronkę na temat "patchowania" PS2 to ja bardzo chętnie, albo ktokolwiek z was. Tak widzę i mam otwartą dodatkowo kartę w przeglądarce z twoją paczką: "ELF-Pack R8b" Co do tego co napisałem i mówisz że masło maslane... pisałem z głowy tyle ile zapamiętałem albo wydawało mi się że było napisane, tak czy siak uruchamia się swap(3.8) potem wsadzam płytę wybieram region emulacji, miga jak za każdą grą którą wsadzam ale wyjątkowo teraz pojawia się ten nieustępliwy komunikat: Wait a moment* booting disc in drive* no cheats active swoją drogą że emulator jak pamiętam 0.98 też jakoś nagle nie mógl włączyć gry z płyty po aplikacji patcha :/

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: bemberg » 18 sie 2011, o 19:31

Skandal! Trzeba kliknąć patch i czekać. MINUTA roboty, od której się odechciewa...
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Berion » 18 sie 2011, o 20:35

Nie po to żeby działało tylko żeby napęd rozpoznał płytę. ;) Nie wiem w czym to takie upierdliwe, to tylko jedno kliknięcie, cała operacja trwa może z sekundę. Główną zaletą FMCB jest hackowane menu OSDSYS do którego można wpisać sobie dowolny program i z jego poziomu uruchamiać. Bardzo wygodne - pod warunkiem, że w ogóle jakiś programów używasz. ;) Jeśli tylko gry, to faktycznie SM może być dla Ciebie wygodniejszy - do czasu aż nie trafisz na grę, z którą trzeba cudować.

Tutorial jest mój, zgadza się, wygląda strasznie ale opisuje każdy aspekt instalacji i używania FMCB i ESR.

Wolałbyś mieć lakonicznie wszystko na jednej stronie jak w innych tego typu publikacjach:
1. Pobierz n00biepackage.
2. rozpakuj.
3. zainstaluj.
4. a ja idę na piwo. :P
5. ps: aha, jakby by co to ja się nie znam, poczytaj se na forum.
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
secundus
Posty: 60
Rejestracja: 7 lut 2011, o 09:02

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: secundus » 18 sie 2011, o 20:44

zaraz napiszą że to wersja ntsc i będą jaja.
No to jest proste,nic trudnego przecież,a jadnak problemy.Tak myśle dalej po co komu swap,jeśli i tak ma fmbc który te 3 czy ileś tam MB na karcie pamięci zajmuje? Przyznaje,swap może być urzyteczny do bootowania filmów divxów w smsie czy tym tam jak mu tam,hdloaderze na podmianke z kopią gry żeby ją zrzucić,ale jeśli się ma Open loadera to hdloader można olać.Jeśli się ma duży pendrajw to swapa też olać można nawet do filmów.
Ja uwarzam że takie jest moje zdanie że ludzie wolą sobie celowo utrudniać życie zamiast ułatwić.Troche na logike polecam myśleć.To co że nie wie się co i jak to po to Berion stukał te tutoriale żeby to było łatwe jak 2+2, ale jak to jest trudne to ręce mogą opadać rzeczywiście.

Tak propo jeszcze ff12 czy w izsj są jakieś filmiki i cut scenki których nie ma we zwłykłej wersji?

Secundus, zapewne wiesz, jak dużą wagę przykładamy na tym forum do poprawnej pisowni. W związku z tym mamy prośbę: kliknij przycisk służący do edycji postu (pierwszy z lewej) i spójrz na to, co wpisałeś. Popraw wszystkie wyrazy pochodzenia polskiego, które Twoja przeglądarka podkreśla na czerwono. Chodzi zwłaszcza o błędy ortograficzne. Wstaw spacje tam, gdzie to konieczne i przecinki tam, gdzie uznasz to za stosowne. Następnie kliknij przycisk "Wyślij". Dzięki.

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 19 sie 2011, o 14:53

Ok. Czy któraś z osób, które miały problemy z 1.1a, mogłaby przetestować tę wersję? Jest to 1.2 z kilkoma poprawkami w tekście, jedną poprawioną bitmapą i potencjalnym fiksem dla tych, którym się nie uruchamia (potencjalnym, ponieważ ja nie jestem w stanie wywołać u siebie tego błędu).

Jeśli nie będzie działało, będziemy kombinowali dalej. Przetestowałem go z modchipem, na ESR, na OPL (USB, HDD i SMB) i na hdloaderze (z patchem). Ta wersja prawdopodobnie nie będzie działała z USBA, ale i tak nikt go nie używa odkąd wyszedł OPL.

http://www.ff12.pl/down/patch_t1.7z (prawym i zapisz jako, bo inaczej w oknie wam się otworzy... muszę mime dodać na serwerze).

Należy wypakować patch.dat z paczki i podmienić ten z 1.1a.

Awatar użytkownika
garot
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2010, o 19:22

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: garot » 19 sie 2011, o 18:40

Ja też używam Swapa wersję 3.6 i mam spolszczenie w wersji 1.0. U mnie działa gra bezproblemowo, już prawie całą przeszedłem i nie miałem żadnej przycinki, wszystko działa jak należy.

tofree
Posty: 3
Rejestracja: 17 sie 2011, o 14:21

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: tofree » 19 sie 2011, o 19:43

Panie i Panowie,

Spieszę z radością donieść, iż przed chwilą uruchomiłem na konsoli + Swap Magic grę zpolszczoną patchem 1.2, co moim zdaniem rozwiązuje poruszony przez mnie problem 1.1a.

FFgriever, dziękuję i gratuluje udanego projektu.
A tak na marginesie - w czym tkwił problem ?

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 19 sie 2011, o 19:49

W inicjalizacji pada. Wygląda na to, że niektórym konsolom stara metoda się nie podobała. Do tego sprawa zdaje się być zależna od timingu i najprawdopodobniej małe zmiany w kodzie, które by nieco opóźniły inicjalizację, sprawiłyby, że znów zaczęłoby działać. Dziwne to jak diabli, no ale nie będę się ze sprzętem kłócił. Wiedziałem, że poszczególne wersje konsol nie zawsze zachowują się tak samo, ale to już przesada. W każdym razie obecna metoda jest nieco inna i powinna być odporna na zmiany czasowe...

Poczekam jeszcze na pozostałych i jutro z ranka wrzucę na stronkę pełną paczkę 1.2.

he30ra
Posty: 4
Rejestracja: 4 sie 2011, o 10:21

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: he30ra » 20 sie 2011, o 10:52

Tak jak koledze działa mi też.
Panie i Panowie,

Spieszę z radością donieść, iż przed chwilą uruchomiłem na konsoli + Swap Magic grę zpolszczoną patchem 1.2, co moim zdaniem rozwiązuje poruszony przez mnie problem 1.1a.

FFgriever, dziękuję i gratuluje udanego projektu.
A tak na marginesie - w czym tkwił problem ?

Silencethanatos
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2011, o 15:42

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Silencethanatos » 20 sie 2011, o 12:48

ja w poniedzialek dam znać czy działa... wcześniej nie dam rady.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości