Nie powinienem wyręczać browara w zakładaniu wątku poświęconemu jego spolszczeniu, jednak skoro projekt nie doczekał się tematu w dziale "aktywne", pozostaje stworzyć go od razu w dziale "ukończone".
Łatki właśnie wrzuciłem na serwer, news się "pisze", cóż mogę od siebie dodać.
Odpaliłem spolszczenie i pobawiłem się z pół godziny. Wygląda bardzo przyzwoicie, póki co literówek nie zauważyłem i mam nadzieję, że tak zostanie.
WAŻNE
Łatki aplikują się bez problemu na obraz płyty stworzony z oryginalnej gry, zaś jeśli zaopatrujecie się w grę w innych miejscach :P postarajcie się o obraz z rozszerzeniem .bin; na .mdf niestety łatki nie zadziałają.
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, chce się podzielić swoją opinią na temat jakości wykonania albo złożyć browarowi gratulacje z okazji zakończenia tego projektu, piszcie śmiało.
[PSX] Xenogears
[PSX] Xenogears
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
Re: [PSX] Xenogears
Dziękuję za pracę i trud włożony w projekt. Trza odkurzyć pada i zakupić sześciopak browara ;) Gratuluję!
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PSX] Xenogears
Wielkie PROPSY dla browara^^
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
Re: [PSX] Xenogears
Dziękuję :)
Chciałbym się odnieść do problemu, który ktoś zgłaszał na krzykaczu.
Właśnie przeszedłem całą sekwencję w Lahan i nic się nie zawiesiło. Grałem na ePSXe, na iso, które zrobiłem z oryginalnej płyty. Image musi być w formacie bin/iso cd1 ma rozmiar 718 738 272. Żadne mdfy i inne cuda, img też raczej nie zadziała.
Chciałbym się odnieść do problemu, który ktoś zgłaszał na krzykaczu.
Właśnie przeszedłem całą sekwencję w Lahan i nic się nie zawiesiło. Grałem na ePSXe, na iso, które zrobiłem z oryginalnej płyty. Image musi być w formacie bin/iso cd1 ma rozmiar 718 738 272. Żadne mdfy i inne cuda, img też raczej nie zadziała.
Re: [PSX] Xenogears
Z kolei dzisiaj wystąpił podobny "błąd" co w Parasite Eve, którym zajmował się Manuel Czaszka.
Po zapisaniu stanu gry (nie w emu, a w samej grze), część tekstów wróciła z powrotem do swej angielskiej postaci.
Sytuacja taka miała miejsce w domku w pierwszej wiosce.
Po zapisaniu stanu gry (nie w emu, a w samej grze), część tekstów wróciła z powrotem do swej angielskiej postaci.
Sytuacja taka miała miejsce w domku w pierwszej wiosce.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
Re: [PSX] Xenogears
Dzięki Browar za to tłumaczenie.
W końcu zrozumiem o co w tej grze chodzi ;)
Na emu pSX zacina się na filmikach ale najnowszy ePSXe poradził sobie i już mam około 3h na liczniku.
Tłumaczenie rewelacja. Znalazłem na razie dwie literówki, i kilka nieprzetłumaczonych kwestii (w domu trenera). Poza tym, jak na razie perfekt. Gra wymiata.
Literówki:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
W końcu zrozumiem o co w tej grze chodzi ;)
Na emu pSX zacina się na filmikach ale najnowszy ePSXe poradził sobie i już mam około 3h na liczniku.
Tłumaczenie rewelacja. Znalazłem na razie dwie literówki, i kilka nieprzetłumaczonych kwestii (w domu trenera). Poza tym, jak na razie perfekt. Gra wymiata.
Literówki:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Re: [PSX] Xenogears
Dzięki za info. Naprawię te błędy jak tylko wrócę z pracy.
Re: [PSX] Xenogears
Ooo kolejna gra na psxa po polsku fantastycznie i gratuluje, ale mnie ciekawi jedno te patche na filmy?
Gdybym miał strzelać, być może się myle bo nie wiem, ale gdyby to bym powiedział...że w tych "łatkach filmowych" są po prostu filmy z nałożonymi na nich napisami, a nie jakimś skryptem ktory nakłada napisy na film czyż nie-wowczas patch miałby MB a nie kilkaset? Bo napisanie czegos takiego nie mając jakiejs wiedzy programistycznej bez obeznania z SDK z psxa byloby nie mozliwe, ale fajnie ze chociaż tyle się zrobilo czyli wyciągnęło filmiki i włożyło z powrotem do gry już z napisami, podziwiam cię za prace z kodekami i dopasowywaniu, aby się dźwięk dobrze zsynchronizował bo pewnie była to żmudna robota :-))
Gdybym miał strzelać, być może się myle bo nie wiem, ale gdyby to bym powiedział...że w tych "łatkach filmowych" są po prostu filmy z nałożonymi na nich napisami, a nie jakimś skryptem ktory nakłada napisy na film czyż nie-wowczas patch miałby MB a nie kilkaset? Bo napisanie czegos takiego nie mając jakiejs wiedzy programistycznej bez obeznania z SDK z psxa byloby nie mozliwe, ale fajnie ze chociaż tyle się zrobilo czyli wyciągnęło filmiki i włożyło z powrotem do gry już z napisami, podziwiam cię za prace z kodekami i dopasowywaniu, aby się dźwięk dobrze zsynchronizował bo pewnie była to żmudna robota :-))
Re: [PSX] Xenogears
Ok. Błędy ponaprawiane. Przegapiłem jeden calutki plik i nie mam pojęcia w jaki sposób :P Dlatego tutoriale były po angielsku. Troszkę później podrzucę Norkowi zaktualizowanego patcha.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości