[GB]Dodgeball problem

Szukasz betatestera, korektora, grafika, itp?
Tutaj napisz ogłoszenie^^
Awatar użytkownika
Jedah
Forumowy idiota
Posty: 14
Rejestracja: 12 lip 2009, o 11:49

Re: [GB]Dodgeball problem

Postautor: Jedah » 21 lip 2009, o 10:48

Niektóre z tych tłumaczeń powstawały gdy jeszcze raczkowałem w temacie. Undoukai na Gameboy to aktualny poziom moich umiejętności. Poza tym nie zawsze jest tak że zmieścisz sie z jakimś słowem w romie i nic z tym nie zrobisz bo inaczej go zepsujesz więc musialem czasami skrocic niektore wyrazy.
Zachowuję się jak kretyn zaśmiecając fora swoją głupotą.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [GB]Dodgeball problem

Postautor: Norek » 21 lip 2009, o 11:09

Nie ma sensu się zbytnio kłócić.
Właśnie jeśli nie chcesz mieć ograniczeń podczas pisania dialogów, powinieneś opanować pointery, w ogóle możesz rzucić okiem na poradniki, ewentualnie popytać, jeśli coś będzie sprawiało Ci problemy.
Kto pyta nie błądzi, a na pewno mógłbyś się nauczyć, gdybyś chciał:)

Pozdrawiam!
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska


Wróć do „Pomoc przy projektach”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości