[PSX] Parasite Eve

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
wielebny
Posty: 26
Rejestracja: 12 sie 2008, o 21:33

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: wielebny » 29 paź 2008, o 14:36

Jeśli tak to mi nie dzieła bo sprawdzałem właśnie na NTSC, jak wrzucałem patcha do epsx-a to działało bez niego, a jak spatchowałem obraz przy użyciu ppf-o-matic odrazu po uruchomieniu epsx-a wywalało pełno errorów wiec użyłem ECCregen i teraz się uruchamia menu jest po polsku ale jak wezmę nową grę włącza się filmik i gdy dochodzi do końca to gra się wiesza

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 29 paź 2008, o 15:29

Gierka po polsku na 100% dziala bez problmow. Na PSXa nie testowalismy.
Wersja - NTSC (U)
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

loki7777
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2008, o 12:41

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: loki7777 » 29 paź 2008, o 19:11

Mi rowniez nie dziala - pomijajac nawet to ze nazwa pliku jest bledna i sie wcale w epsxe nie wczyta.

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 29 paź 2008, o 19:23

Mi rowniez nie dziala - pomijajac nawet to ze nazwa pliku jest bledna i sie wcale w epsxe nie wczyta.
Nazwa bleda? Przeciez patch moze miec dowolna nazwe i po nalozeniu wszystko smiga,
Sprawdzilem wlasnie raz jeszcze - po nalozeniuu na wersje NTSC - angielska wszytsko dziala na emulatorze bez zadnych problemow. Do nalozenia patcha uzywacie PPF o Matic(jest na PCRH) Patch jest w wersji PPF 3.0.

Juttro zuploadujemy .iso obu plyt. Moze to komus pomoze, chociaz blad jest nieco dziwny, no i na czym on niby polega?
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

loki7777
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2008, o 12:41

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: loki7777 » 29 paź 2008, o 19:28

Gram pod emulatorem epsxe aby dane spolszczenie dzialalo nazwa ppf'a musi byc zgodna z "nazwa" plytki
CD1 ma taki kodzik :SLUS_006.62 , CD2 SLUS_006.68.
Mozesz sprawdzic swoje oznaczenie plyty - wystarczy na nia wejsc w kalalogu glownym jest ten plik

U mnie osobiscie nawet menu nie jest pl

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 29 paź 2008, o 19:30

Gram pod emulatorem epsxe aby dane spolszczenie dzialalo nazwa ppf'a musi byc zgodna z "nazwa" plytki
CD1 ma taki kodzik :SLUS_006.62 , CD2 SLUS_006.68.
Mozesz sprawdzic swoje oznaczenie plyty - wystarczy na nia wejsc w kalalogu glownym jest ten plik

U mnie osobiscie nawet menu nie jest pl
Z tego co wiem to epsxe nie obsluguje patchy w wersji 3.0(moze nowa wersja 1.7, ale nie sprawdzalem) i trzeba uzyc programu PPF o Matic by nalozyc spolszczenie na obraz(zmiana nazwy i wlaczona opcja ladowania patchy nie dziala w tym przypadku) i wszystko smiga.

Co do wersji plytek --> http://img407.imageshack.us/my.php?imag ... 169wi1.jpg
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

loki7777
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2008, o 12:41

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: loki7777 » 29 paź 2008, o 19:39

Gram pod emulatorem epsxe aby dane spolszczenie dzialalo nazwa ppf'a musi byc zgodna z "nazwa" plytki
CD1 ma taki kodzik :SLUS_006.62 , CD2 SLUS_006.68.
Mozesz sprawdzic swoje oznaczenie plyty - wystarczy na nia wejsc w kalalogu glownym jest ten plik

U mnie osobiscie nawet menu nie jest pl
Z tego co wiem to epsxe nie obsluguje patchy w wersji 3.0(moze nowa wersja 1.7, ale nie sprawdzalem) i trzeba uzyc programu PPF o Matic by nalozyc spolszczenie na obraz(zmiana nazwy i wlaczona opcja ladowania patchy nie dziala w tym przypadku) i wszystko smiga.

Co do wersji plytek --> http://img407.imageshack.us/my.php?imag ... 169wi1.jpg
To tez sprawdzalem i moze byc prawda, bo inne byly w wersji 1 i 2.

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 29 paź 2008, o 19:43

To tez sprawdzalem i moze byc prawda, bo inne byly w wersji 1 i 2.
Uzyj wiec tego programu http://www.pcrh.pl/downloads.php?cat_id ... load_id=44
i naloz spolszczenie na obraz(zrob sobie backup oryginalu!) i wlacz w epsxe.
Napisz jak Ci poszlo. Czekamy xD

@Wielebny - uzywasz wersji plytek SLUS_006.62? Jesli nie to nie dziwota ze cos sie moze kaszanic.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

loki7777
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2008, o 12:41

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: loki7777 » 29 paź 2008, o 19:50

Po nalozeniu latki dziala (ale fajny motyw jest jak sie zrobi quick load gry zapisanej bez spolszczenia- gra spowrotem jest po angielsku. Teraz czas poszukac jakiegos konwertera do ppf v2:)

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 29 paź 2008, o 19:54

Po nalozeniu latki dziala (ale fajny motyw jest jak sie zrobi quick load gry zapisanej bez spolszczenia- gra spowrotem jest po angielsku. Teraz czas poszukac jakiegos konwertera do ppf v2:)
Dzieje sie tak dla tego ze Save State zapisuje cala zawartosc pamieci w danej chwli i dopoki nie zostanie przeladowana na nowa to widzisz wszytsko tak jak w momencie save - czyli np wczytany caly fragment tekstu po angielsku(pamietaj ze czcionka, manusy itd zawsze zostaja angielskie - te elementy nie zostaja przeladowane) Trzeba zrobic New Game lub odloadowac z "normalnego" save.

mam nadzieje, ze podzielisz sie z nami swoja opinia o tlumaczeniu. Pozdrawiamy i milej gry.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości