Działa ci to spolszczenie na PSXie jak to zrobiłeś? Tez nie bardzo lobię grac na w gry konsolowe na PC więc próbowałem na PSP i na PSXie i w obu przypadkach gra się wiesza po pierwszym filmiku.Nawet bym się poświęcił gdyby się ta gra nie wysypywała na moim emu. Na PSXie nie mam jak strzelać fot (nie mam żadnego gold fingera itp.), a zapisywać w zeszycie takie ilości bug reportów to nie dla mnie. Na PC z kolei nie gram bo niewygodnie. Macie pecha. ;]
[PSX] Parasite Eve
Re: [PSX] Parasite Eve
- Grahf Wiseman
- Tłumaczeniowy męczennik
- Posty: 646
- Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13
Re: [PSX] Parasite Eve
Toz to byl tylko taki przyklad jak to bedzie wygladalo - nie placz xDTo mnie chyba najbardziej rozmontowało. 24bit. tim z grafiką rodem z painta. :P
Trza sobie pada zakupic i podpiac pod TV, a nie marudzic. Masz pecha xDNa PC z kolei nie gram bo niewygodnie. Macie pecha. ;]
Oczywiscie ze szukalismy i takowych nie ma(wywalilismy "-" i "/" reszty ruszyc nie mozna.) Zostalismy wiec zmuszeni do wywalenia "U", "Y", "I'" jako ze bardzo malo jest wyrazow w jezyku polskim zaczynajacych sie od tych liter(z wielkiej)Szukaliście znaków, które nie są używane? Nie potrzebnie zastępowaliście np. "I" znakiem "ę" (chyba). Jest za krótki i w wielu połączeniach wygląda tragicznie.
Mozna cos jesze podlubac, ale to pierdoly.Co do tej "niewiadomej grafiki" to najprawdopodobniej jest 24bit w menu głównym i 4bit w menu'sach gry. Z tego co kojarzę to PSIcture z jakimś plugiem pozwalał na wyświetlanie tejże. Trzeba by się przyjrzeć jak on to robi i poprosić kogoś o ext/ins (adresy tam chyba też można sprawdzić).
Wymyslasz nieco - ogolnie nieorobione sa tylko grafiki(co zostalo wyraznie zaznaczone) i bledy diakratyczne. No i literka ć jest "za nisko". Po ogromie pracy nad tytulem teraz zostal nam marny procent - wiec mozna nazwac to wersja Pre-Final.Generalnie to ilość niedoróbek mnie przytłoczyła. Sorry, ale "pre-final" naprawdę zobowiązuje - dlatego tak marudzę - co innego gdybym pobierał Waszego patcha z numerkiem np. 0.7 - wtedy wiadomo.
Totez czy ktos zrzuca na graczy? Dajemy to co jest majac nadzieje ze ktos pomoze i jak widac po okresie ciszy napreszcie znalazly sie osoby ktore pomoga - abrasante, loki777, itson, bemberg. jak juz pisalem w innym temacie - nie mowimy ze nie zrobimy jesli kos inny nie zrobi.A trzeba było - nie zrzucajcie tego na graczy - to nie jest dobry pomysł.
Jesli Czesiek ma problem z czytaniem ze zrozumieniem(np tego artykulu) i nie rozumie, ze nie wszystko jest jeszcze idealnie to.... ma problem. Niech po prostu niech gra tylko czeka az zobaczy magiczny koniec prac. A jesli chce zobaczyc co i jak(zauwaz ze ma 100% tekstow) i zdaje sobie sprawe, ze nie wszytsko bedzie dopiete na ostatni guzik to ma ku temu okazje. A moze skloni go to do pomocy - zobaczy ze spolszczenie istnieje(i jst merytorycznie poprawne), a on mimo iz np nie zna jezyka ang. moze pomoc i bedzie chcial przyczynic sie do rozwoju patcha do ulubionej gry?My się możemy bawić bo albo taka jest nasza pasja, albo zawód. Postawcie się natomiast w roli Cześka.
Jesli chcesz to zajmij sie owym HUDem i menusami. No i coz, czekaj na finisz.Podsumowując: mnie się nie podoba, pracujcie dalej. Mogę pomóc z grafiką w wolnym czasie. :)
@loki777
To z analfabetyzmem to byl zarcik, humoreska, skeczyk xD
Ot jedynie zaznaczylem prosta zasade iz "organ nieuzywany ulega redukcji"(w tym wypadku umiejetnosc nie organ)
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.
Re: [PSX] Parasite Eve
Świetny projekt, szkoda tylko że gra wiesza się na PSP. Na stacjonarnej ponoć też. Było by świetnie gdyby to zostało poprawione. Mimo to cieszę się że są osoby które odwalają tak dobrą robotę i robią spolszczenia gier na konsole.
- Grahf Wiseman
- Tłumaczeniowy męczennik
- Posty: 646
- Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13
Re: [PSX] Parasite Eve
A po upatchowaniu przeleciałeś ECCRegen?Świetny projekt, szkoda tylko że gra wiesza się na PSP. Na stacjonarnej ponoć też. Było by świetnie gdyby to zostało poprawione. Mimo to cieszę się że są osoby które odwalają tak dobrą robotę i robią spolszczenia gier na konsole.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.
Re: [PSX] Parasite Eve
Naprawiłem iso eccregenem tak jak napisałeś i dalej nie działa. Wiesza się po pierwszym filmiku przed scenką jak Aya wysiada z limuzyny. Wersja Eng działa ok.
Re: [PSX] Parasite Eve
a masz kolego orginalna wersje gry czy badziewne iso sciagniete z neta?Naprawiłem iso eccregenem tak jak napisałeś i dalej nie działa. Wiesza się po pierwszym filmiku przed scenką jak Aya wysiada z limuzyny. Wersja Eng działa ok.
jesli masz orginal to trzeba bledu szukac
jesli masz z neta to oszczedz dyskusji
Re: [PSX] Parasite Eve
A jak gra działa na psone, była już testowana?
- Grahf Wiseman
- Tłumaczeniowy męczennik
- Posty: 646
- Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13
Re: [PSX] Parasite Eve
Przez nas nie była.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.
Re: [PSX] Parasite Eve
Grę testowałem na ePSXe 1.7.0 z wtyczką P.E.Op.S. Soft Driver 1.18. Wtyczka od dźwięku była domyślna. Nie było żadnych problemów ze stabilnością.
//bem:mowa była o konsoli. Prawdziwej konsoli.
//bem:mowa była o konsoli. Prawdziwej konsoli.
Re: [PSX] Parasite Eve
Kiedyś się tym bawiłem ale nie pisałem nic bo czekałem na wersje finalną spolszczenia. Za bardzo się na tym nie znam, z tego co się orientuje to w ePSXe wybierając run iso używa jakiejś korekty błędów ale jeżeli włożymy image do wirtualnego napędu i włączymy gry przez run cdrom to już różnie z tym bywa, zależny od pluginu do cdromu na części chodzi dobrze ale np używając tego podstawowego czyli ePSXe CDR WNT/W2K próba uruchomienia gry kończ się po pierwszym filmiku czyli tak samo jak na psp i psx. Nie wiem czemu ale ECCRegen nie radzi sobie z obrazem tej gry, a że nigdy nie słyszałem o innym programie tego typu więc pozostaje metoda z którą jest trochę zabawy. Dokładnie opisać tego teraz nie mogę (już nie bardzo pamiętam a brak czasu nie pozwala mi na to by dokładnie posprawdzać) ale trzeba zrobić coś takiego:
zięcie jest z już naprawionego pliku
Przed spolszczeniem kopiujemy fragment który jest na zdjęciu, chodzi o te znaczki między tekstem.
Spolszczamy.
Używamy ECCRegen.
Skopiowany fragment wklejamy z powrotem tam gdzie był.
Jeszcze raz ECCRegen.
Powinno działać:)
zięcie jest z już naprawionego pliku
Przed spolszczeniem kopiujemy fragment który jest na zdjęciu, chodzi o te znaczki między tekstem.
Spolszczamy.
Używamy ECCRegen.
Skopiowany fragment wklejamy z powrotem tam gdzie był.
Jeszcze raz ECCRegen.
Powinno działać:)
Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości