[PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
YaReX
Posty: 96
Rejestracja: 2 cze 2011, o 15:10
Grupa: Suvareńczycy
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: YaReX » 7 mar 2012, o 11:49

Co prawda ogłoszone 30 stycznia, lecz prace rozpoczęły się w na początku czerwcu 2011r.
A co do daty ukończenia projektu - jest w podana przybliżeniu, bo nie wyrabiam się z plikami, więc stąd te opóźnienia... Dane/statystki projektu są cały czas aktualizowane i nie wiem, skąd te całe oburzenie...
Dla przypomnienia, aktualna statystyka dialogów: http://yarex.republika.pl/Dialogi-AoP2.pdf

I dołączam się do bemberg'a: gdzie ta owa prowokacja? Podaj linka do tego owego forum, z chęcią zapoznam się z tamtejszymi opiniami... Jeśli nie, to gratuluję wybujałej wyobraźni, trollku...

-- 25 mar 2012, o 16:43 --

Jak co miesiąc - relacja z postępu prac nad Big-Projktem (wydanie jubileuszowe :)

POSTĘP PRAC (stan na 25.03.2012):
* SCENKA FILMOWA (z Blood'em) = 50%
* Polska czcionka w grze = 0% [będzie]
* Menu główne (NOWA GRA, WCZYTAJ, itp.) = 70%
* MENU KONFIGURACYJNE GRY = 100% [z czcionką PL]
* Menu podstawowe (w tym opcje) + przyciski = 100% [bez korekty]
* Opisy przedmiotów, charakterystyk, towarów, itp. = 100% [bez korekty]
* Dziennik pokładowy = 100% [bite 71 stron, bez korekty]
* DIALOGI = 97% [ZALEDWIE 34 plików z 477, w sumie to ~15.000 wersów] NIEMAL WSZYSTKO PRZETŁUMACZONE, OPRÓCZ PONIŻSZYCH FOLDERÓW:
+ Dialogi z BLOODEM = 0% [2 pliki - zostawiam na koniec, bo będą na podstawie książki...]
+ Dialogi z ISABELLĄ = 0% [4 pliki]
+ Dialogi z MIASTA PORZUCONYCH STATKÓW = 9,375%
[PDF-wykaz aktualnego tłumaczenia dialogów znajdziesz pod tym linkiem]
http://yarex.republika.pl/Dialogi-AoP2.pdf

trenaas
Posty: 1
Rejestracja: 27 mar 2012, o 12:33

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: trenaas » 27 mar 2012, o 12:44

Witam. W pierwszym poście napisaliście, że spolszczycie jeszcze co większe mody do tej gry. Moim zdaniem wystarczy spolszczyć tylko jednego, a mianowicie: "Gentlemen Of Fortune". Jest on, jak na dzień dzisiejszy, największym projektem, który wchłoną inne mody, jak np. wyżej wymienionego Combined Mod'a.

Mam nadzieję, że podejmiecie się spolszczenia tej modyfikacji, bo wprowadza ona w rozgrywce tyle innowacji i uspławnień, że gra bez niej nie ma sensu.

Pozdrawiam i życzę powodzenia przy tłumaczeniu :D

Awatar użytkownika
YaReX
Posty: 96
Rejestracja: 2 cze 2011, o 15:10
Grupa: Suvareńczycy
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: YaReX » 28 mar 2012, o 20:27

Chwilowo podstawka ma pierwszeństwo przed modami :)
"Gentlemen Of Fortune" raczej nie umknie mojej uwagi, bez obaw...

zietal
Posty: 1
Rejestracja: 1 kwie 2012, o 15:44

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: zietal » 1 kwie 2012, o 15:46

za ile mniej wiecej dni lub miesiecy mozna spodziewac sie spolszczenia ?

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: bemberg » 1 kwie 2012, o 15:55

viewtopic.php?f=19&t=657
Odpowiedź na dręczące Cię pytanie.
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
Xenom
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2012, o 23:43

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Xenom » 20 kwie 2012, o 19:20

Prace powoli dobiegają końca. Dzięki za pracę dla nas. :) Wiesz może, ile potrwają beta testy? Oczywiście dokładnie niemożliwe jest określić, ale jakoś w przybliżeniu, do końca maja będzie?

dangun
Posty: 2
Rejestracja: 20 kwie 2012, o 12:54

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: dangun » 22 kwie 2012, o 22:41

Witam wszystkich.
Wiem, że to nie miejsce na tego typu sprawy, ale ciężko znaleźć szczegółowe informacje na temat Age of Pirates 2 w postaci np poradnika, w języku polskim, a w wydajecie się rozgarnięci w tym temacie (w końcu tworzycie spolszczenie do tej gry).

Mam kilka pytań i problemów.
Czy postacie, którymi można grać rzeczywiście mają różne linie fabularne? W przypadku Blooda jest to ucieczka z plantacji, tak? Czy na tym się to kończy? Jak jest w przypadku pozostałych postaci? Czy fabuła ogranicza się do wykonywania zadań od gubernatorów poszczególnych nacji? Gram Ianem Stance i po króciutkim treningu na pokładzie czuje się rzucony na głęboką wodę, żadnego wpisu w dzienniku, zupełnie nic, co dalej. jak to generalnie wygląda, jakie są możliwości fabularne tej gry? Mam nadzieję, że nie jest to coś w rodzaju Mount & Blade, pod względem fabularnym oczywiście, bo M&B grą samą w sobie jest świetną.

Drugą sprawą jest rozwój i kształtowanie postaci. Czy cechy poza początkowym ustawieniem zdolności i współczynników (życie, energia) mają jeszcze na coś wpływ i determinują jakieś ważne aspekty rozgrywki? Jak w ogóle się rozwija umiejętności i co oznaczają wartości procentowe przy nich? Od czego np zależy rozwój przywództwa? Z rozwijaniem umiejętności odpowiedzialnych za walkę bronią czy pistolety nie miałem problemów, przywództwo też drgnęło odrobinę i zdaje się defensywa, ale umiejętności typu nawigacja, celność, działa nie wzrastają ani u postaci głównej, ani u oficerów obsadzonych na stanowiskach (wszyscy maja multitaska i towarzyszą mi oprócz tego jako wojownicy). Otrzymuję kary za pływanie okrętem 2 klasy, bo mój nawigator ma nawigację na 55 odkąd go nająłem, chociaż mogę taki okręt zabordażować bez wysiłku. Nie odnajduję się w tym systemie. Czym jest uwarunkowany rozwój poszczególnych umiejętności? I czy wobec tego za wykonywanie samych zadań otrzymuje się jakieś ogólne doświadczenie i do czego ono służy?

To chyba na tyle. Z góry przepraszam i dziękuję.
Powodzenia w pracach nad spolszczeniem. Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
YaReX
Posty: 96
Rejestracja: 2 cze 2011, o 15:10
Grupa: Suvareńczycy
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: YaReX » 23 kwie 2012, o 07:17

Mała uwaga: za spolszczenie odpowiadam, jak na razie ja (+ 2 osoby do pomocy)...
Dzięki wnikliwej analizie plików gry, mogę podzielić się z tobą moimi "odkryciami".
Opowiem na twoje pytania w punktach.
1. LINIA FABULARNA Prawdę mówiąc, jest szczątkowa, chociaż po długim graniu, można dostrzec kilka ciekawych elementów. Co prawda jest misja z Bloodem, jednak została przez twórców odpowiednio zmodyfikowana, aby nastawić ją na akcję (np. ucieczka z Barbados jest inna niż w książce, nawet wątki z Arabellą twórcy nie tknęli - a szkoda, bo ta osóbka, była ważna w życiorysie Blooda). Dalej losy z Bloodem są urwane - nie ma ich kontynuacji itp. Sytuację ratuje przysłowiowa lokacja Miasto Porzuconych Statków - proponuję ci tam dopłynąć, bo opowiada ciekawą historię. Na osłodę pozostaje jeszcze wątek romansowy z piękną Isabellą... PS. Byłbym zapomniał - kilka postaci zleca ciekawe misje - pogadaj z Henrym Morganem - może wspólnie udacie się na łupienie Panamy...
2. ROZWÓJ POSTACI Może nie zauważyłeś, ale cały system rozwoju postaci opiera się na systemie P.I.R.A.T.E.S., gdzie każdy element współgra z innym elementem. Mówiąc prościej, gdy rozwijasz pewną umiejętność, ona wpływa na inną. Podałeś przykład przywództwa (Autorytetu), więc aby go w pełni rozwinąć, nie wystarczy tylko go rozwijać - zobacz w rozpisce postaci (podajże) kliknij prawym przyciskiem na tej umiejętności, a gra powinna ci pokazać, na co ma wpływ wysoki wskaźnik przywództwa. No i dobry przywódca cechuje się tym, że DBA O SWOJĄ ZAŁOGĘ (traktuje załogę lepiej niż szlachta polska chłopów z XVIII wieku, płaci systematycznie - poprawiając morale załogi, nie głodzi ich w czasie długich rejsów itp.). Warto też zbierać figurki - one także wpływają na wysokość przywództwa...
Xenom: Wiesz może, ile potrwają beta testy? Oczywiście dokładnie niemożliwe jest określić, ale jakoś w przybliżeniu, do końca maja będzie?
Nie wiem jeszcze, czy do końca maja wszystko uda się poprawić na czas - do końca tłumaczenia pozostały tylko 4 pliki, a osoba, która chciała je przetłumaczyć obiecała zrobić to do końca kwietnia. A ja na dodatek nie mam z nią żadnego kontaktu (nie odpowiada na moje listy). MAJ będzie raczej miesiącem na poprawki...

dangun
Posty: 2
Rejestracja: 20 kwie 2012, o 12:54

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: dangun » 23 kwie 2012, o 22:47

Dzięki za informacje.
Czyli pozostałe dwie postaci (poza Bloodem) nie mają żadnej linii fabularnej? A sama rozgrywka ogranicza się do pływania po archipelagu i szukania pojedynczych zadań, z czego jak się domyślam większość będzie powtarzalna? Trochę mnie zasmuciłeś. Piraci z Karaibów jaką fabułę mieli taką mieli, ale przynajmniej nie taką krótką i nie taką złą jak na tamte czasy. Wrota Baldura to to nie były, ale sympatycznie się grało (chociaż nie ukończyłem wątku głównego). Szczerze to trochę odechciało mi się grać.
Zauważyłem istnienie systemu P.I.R.A.T.E.S. jak również zauważyłem przypisy pod prawym przyciskiem (interfejs menu postaci i ekwipunku jest moim zdaniem bardzo dobry), ale nie objaśniają one szczegółowo, wyczerpująco znaczenia umiejętności i sposobu ich rozwoju. Kiedy walczę wręcz umiejętności walki bronią zauważalnie wzrastają, ale nie dostrzegłem wzrostu nawigacji podczas pływania okrętami. Kiedy ona wzrasta, gdy pływa się na morzu, na mapie czy nie wiem jak? Abordażowałem okręty i rzeczywiście umiejętność ta wzrosła, ale mnie, a nie oficerowi obsadzonemu na stanowisku bosmana, tak samo jest z nawigatorem. Po co obsadzać oficerów, skoro nie rozwijają się? Nie rozumiem.

Hblejk
Posty: 19
Rejestracja: 2 maja 2012, o 11:39

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Hblejk » 2 maja 2012, o 11:42

I jak idą prace nad spolszczeniem? Bo coś cicho zrobiło się na tym forum. W ogóle ruszyło coś?


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości