[PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Rumyk
Posty: 5
Rejestracja: 8 kwie 2013, o 03:57

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Rumyk » 8 kwie 2013, o 18:16

Wiem ze napewno bedzie i bedzie super dopracowane. Ale kazdy polak lubi marudzic ;p
Coś w tym jest że każdy polak jest niecierpliwy i marudzi :)
Dobra schodzimy z tematu ;p

YaReX jak cos to daj nam znac co i jak Ci idzie :)

Awatar użytkownika
YaReX
Posty: 96
Rejestracja: 2 cze 2011, o 15:10
Grupa: Suvareńczycy
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: YaReX » 14 kwie 2013, o 19:43

YaReX jak cos to daj nam znac co i jak Ci idzie :)
Przecież co tydzień jest podsumowanie - chyba, że jestem chory/są święta itd.
Podsumowanie: Już uporałem się z Holandią. Pora na Francję i kilka większych questów.

Pirat123
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 21:05

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Pirat123 » 14 kwie 2013, o 21:44

Dzięki za to że robisz spolszczenie do tej fajnej gry, ale mam pytanie czy będzie spolszczony mod "Gentlemen of Fortune" i w jakiej wersji 1.1 czy 1.2. Moim zdanie wersja modu 1.1 jest bardziej stabilna. Czy to niema znaczenia i spolszczenie będzie działało w dwóch wersjach.

Chociaż teraz na stronie piratesahoy pracują nad modem Gentlemen Of Fortune 2.0 Beta, i planują wyeliminować wszystkie błędy z wyżej wymienionych.

Dzięki jeszcze raz za pracę nad spolszczeniem podstawki gdzie jest sporo tekstu, a w samych modzie 2.0 nie wiem ile jest więcej.

Awatar użytkownika
YaReX
Posty: 96
Rejestracja: 2 cze 2011, o 15:10
Grupa: Suvareńczycy
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: YaReX » 14 kwie 2013, o 21:57

Robię jednocześnie spolszczenie wraz ze spolszczeniem moda "Gentlemen of Fortune" w wersji 1.2, więc jeśli poprawiam tekst podstawki, to od razu nanoszę poprawki do moda (o ile jest tam co poprawiać, bo nie wszystkie dialogi w modzie są z podstawki - wystarczy rozpakować archiwum, gdzie widać wszystko, jak na tacy). Kilka elementów z moda przeniosłem na grunt podstawki, i przy okazji wyeliminowałem kilka bugów uniemożliwiające dokończenia jednego z ciekawszych zadań. A jeśli wyjdzie mod w wersji 2.0 to nie ukrywam, że być może i do niego zrobię polską łatkę.

Pirat123
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 21:05

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Pirat123 » 14 kwie 2013, o 22:21

Fantastycznie

Rumyk
Posty: 5
Rejestracja: 8 kwie 2013, o 03:57

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Rumyk » 16 kwie 2013, o 05:13

YaReX jak cos to daj nam znac co i jak Ci idzie :)
Przecież co tydzień jest podsumowanie - chyba, że jestem chory/są święta itd.
Podsumowanie: Już uporałem się z Holandią. Pora na Francję i kilka większych questów.

Więc jeszcze z miesiąc minimum poczekamy?

Pirat123
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 21:05

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Pirat123 » 16 kwie 2013, o 13:57

Te mody Gentlemen Of Fortune nie powiem sporo zmieniają ale parę rzeczy mi się w nich nie podoba. Ostatnie pytanie skoro napisałeś że "Kilka elementów z moda przeniosłem na grunt podstawki" to czy naprawiasz takie bugi jak nie wyświetlanie się tekstu. Nie pamiętam nazwy miasta hiszpańskiego, które jest położone na zachodzie okolice miej więcej współczesnej Costa Riki, chyba Santa coś tam nie pamiętam. Do rzeczy jedną zatoczkę wyżej kiedy zacumujemy nasz statek za skały wybiega jakiś kolo który nie wyświetla żadnego tekstu i musimy restartować grę. Nie wiem czy takich bugów jest więcej, a jeśli je naprawiasz to ja akurat będę grał w podstawkę. Nie zadajcie mu takich pytań kiedy wyjdzie najważniejsze żeby spolszczenie było dopracowane w stu procentach będzie kiedy będzie.

Awatar użytkownika
YaReX
Posty: 96
Rejestracja: 2 cze 2011, o 15:10
Grupa: Suvareńczycy
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: YaReX » 16 kwie 2013, o 16:36

(...)to czy naprawiasz takie bugi jak nie wyświetlanie się tekstu. Nie pamiętam nazwy miasta hiszpańskiego, które jest położone na zachodzie okolice miej więcej współczesnej Costa Riki, chyba Santa coś tam nie pamiętam. Do rzeczy jedną zatoczkę wyżej kiedy zacumujemy nasz statek za skały wybiega jakiś kolo który nie wyświetla żadnego tekstu i musimy restartować grę.
Chodzi ci zapewne o misję z "Zaczarowanym miastem" a konkretnie z Des Moines, które spotkała "szkieletowa" klątwa. Tak, ten bug został już naprawiony (dzięki plikom z moda, bo ręcznie trudno było to zrobić ;) i w pełni umożliwia dalszą grę.

Kardif15
Posty: 12
Rejestracja: 11 mar 2013, o 14:26

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Kardif15 » 20 kwie 2013, o 11:18

Nie wiedziałem że mod jest jednocześnie spolszczany z podstawką będzie fajniejsza gierka :D

Awatar użytkownika
YaReX
Posty: 96
Rejestracja: 2 cze 2011, o 15:10
Grupa: Suvareńczycy
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: YaReX » 21 kwie 2013, o 20:11

Tak o wiele szybciej idą prace niż gdyby zabrać się za mod oddzielnie - przy okazji można podpatrzeć, gdzie twórcy gry popełnili błędy, których nie raczyli ponaprawiać.
Podsumowanie: nadal zajmuję się Francją i kolejne podsumowanie będzie (wyjątkowo) za dwa tygodnie - będę musiał naprawić uszkodzony zasilacz, bo nieustannie doświadczam przerywania z netem w najmniej spodziewanej chwili...


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość