[NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Postautor: Norek » 8 lis 2011, o 17:50

Już podziękowaliśmy za nakreślenie projektu.
Jeśli podałeś prawdziwego maila przy rejestracji, z chęcią powiadomię Cię osobiście, żebyś mógł sprawdzić efekty naszej pracy.

Pozdrawiam :)
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Postautor: Manuel Czaszka » 8 lis 2011, o 18:05

Tak. Żeby nie było to czcze gadanie. Bo jakoś wersji 3.0 nie widać.
Bo widzisz, nie tylko Ty masz braki w wolnym czasie. A krytyka nie razi, wskazanie błędów pomoga, ale trzeba umieć to robić.

EDIT
Forma krytyki była jaka była, niemniej skrypt jest już zrzucony do OmegaT i oczekuje na korektę porównawczą. Nie ma tego złego...

Wysłano z X10i z użyciem Tapatalk
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
Arkon
Posty: 15
Rejestracja: 8 paź 2011, o 09:50

Re: [NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Postautor: Arkon » 21 lis 2011, o 12:32

Mam pytanie - można liczyć w przyszłości na jakiś tutorial poświęcony tłumaczeniu gier na DS?

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Postautor: Manuel Czaszka » 13 gru 2011, o 17:50

Castlevania jakiś czas temu przeszła solidną korektę porównawczą w OmegaT (przy konwersji pomógł mziab). W chwili obecnej skrypt przetrzymuje Norek, który ma raz jeszcze przejrzeć całość. Potem raczej szybki beta test i zostanie wydana wersja, którą śmiało będzie można nazwać finalną.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Postautor: Manuel Czaszka » 26 lut 2012, o 16:20

Norek zakończył korektę, mziab skonwertował tekst, a obecnie skrypt przerabia w łatkę Johnny. Teraz pliki trafią prawdopodobnie do testu, który wykona vigo.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

friedrich
Posty: 7
Rejestracja: 16 paź 2014, o 16:32

Re: [NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Postautor: friedrich » 28 lut 2015, o 16:37

Czy może ktoś kto grał ostatnio w spolszczoną wersję Castelvania Order od Ecclessia (czyli zakon ecclesii) dlaczego jest coś nie tak z rozgrywką po pokonaniu Albusa? (50% gry)? Wg youtuba po pokonaniu Albusa powinniśmy spokojnie wyjść z komnaty, zapisać grę, poszwendać się po mapie i w wolnej chwili dopiero wrócić do Zamku Ecclesii gdzie po długiej rozmowie z Barlowe dojdzie do bitwy. Natmiast w wersji spolszczonej po walce z Albusem i wzięciu Dominusa przenosi z automatu do Zamku gdzie zza kadru Barlowe mówi co mamy zrobić. Zero innej opcji - a po posłuchaniu go nasza postać ginie, tworzy się z automatu save i rozpoczynamy grę znowu sprzed walki z Albusem. Coś jest nie halo.

Awatar użytkownika
szczuru
Posty: 155
Rejestracja: 14 sie 2008, o 02:11
Grupa: † PSX-PL †
Kontakt:

Re: [NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Postautor: szczuru » 28 lut 2015, o 22:19

Czy może ktoś kto grał ostatnio w spolszczoną wersję Castelvania Order od Ecclessia (czyli zakon ecclesii) dlaczego jest coś nie tak z rozgrywką po pokonaniu Albusa? (50% gry)? Wg youtuba po pokonaniu Albusa powinniśmy spokojnie wyjść z komnaty, zapisać grę, poszwendać się po mapie i w wolnej chwili dopiero wrócić do Zamku Ecclesii gdzie po długiej rozmowie z Barlowe dojdzie do bitwy. Natmiast w wersji spolszczonej po walce z Albusem i wzięciu Dominusa przenosi z automatu do Zamku gdzie zza kadru Barlowe mówi co mamy zrobić. Zero innej opcji - a po posłuchaniu go nasza postać ginie, tworzy się z automatu save i rozpoczynamy grę znowu sprzed walki z Albusem. Coś jest nie halo.
Sprawdzałeś u siebie ten moment w wersji nie spolszczonej?
by Szczuru

friedrich
Posty: 7
Rejestracja: 16 paź 2014, o 16:32

Re: [NDS] Castlevania: Zakon Ecclesii

Postautor: friedrich » 1 mar 2015, o 09:14

Tak - sprawdziłem na wesrji Europejskiej E - podmieniłem plik save - gra ruszyła, rozegrałem walkę z Albusem, wygrałem - a potem analogicznie jak PL - gadanie Barlowe, użycie Dominusa i kończę w kamieniu. Koniec gry.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość