[GB] Pokémon Red/Blue

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

[GB] Pokémon Red/Blue

Postautor: Voxar » 31 paź 2017, o 18:53

[Aktualizacja: 10 maja 2024]
Dostępne są nowe wersje spolszczenia.

Pobierz spolszczenie:
Pokémon Red
Pokémon Blue

ObrazekObrazek

dudo66
Posty: 300
Rejestracja: 2 sie 2015, o 11:06

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: dudo66 » 31 paź 2017, o 20:38

Bardzo fajny projekt.Życzę powodzenia :)

Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: Voxar » 4 lis 2017, o 10:32

Dobra wiadomość!

Udało mi się odnaleźć brakujące teksty dzieki Hex edytorowi, ale jeszcze zostało mi trochę do odnalezienia

Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: Voxar » 6 lis 2017, o 19:10

Jak narazie jest już 75% spolszczenia i odnalazłem wszystkie brakujące teksty :D

Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: Voxar » 8 lis 2017, o 20:49

Zająłem się edycją grafik (których nie było dużo), w tym dodaniem ogonków. Tylko, że nie mogę wstawić wszystkich ze względu na brak miejsc (dodałem ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż i Ł).

Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: Voxar » 14 lis 2017, o 22:59

Teraz zabrałem się za pokédex, najgorsze w tym, że Pokétext pokazuje tekst w jednej linii niż normalnie

Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: Voxar » 18 lis 2017, o 21:16

Dodałem polskie nazwy ataków. Do tego wykorzystałem tabele ze spolszczenia HG i SS. Niestety maksymalnie może byc 12 znaków dla każdego ataku, więc niektóre nazwy mogą brzmić dziwnie.

Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: Voxar » 26 lis 2017, o 11:40

Popełniłem błąd

Używanie Pokétextu do edycji pozostałych tekstów było głupie, bo edytor wykrywa tam też znaki odpowiadające na kod gry i po edycji występują błędy. Z pomocą hex edytora w CrystalTile2 i tabeli znaków które znalazłem od jednego gościa mogę je edytować.

Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: Voxar » 4 gru 2017, o 21:36

Związku z tymi błędami zacząłem korekte głównych tekstów w tym wstawianie polskich ogonków, gdyż wstawiłem je tylko na początkowej części.

Voxar
Posty: 102
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [GB] Pokémon Red i Blue

Postautor: Voxar » 6 gru 2017, o 18:53

Podsyłam screeny z intra, możecie zasugerować jakieś zmiany np. do czcionki.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości