Format to USM (scaleform), nie bink, jak w większości gier. Zależnie od wersji obraz to mpeg/h264 i wariacje na ich temat (jak CRI Movie 2), dźwięk to ADX (w końcu to CRI). Najbardziej wszechstronne narzędzie, działające z wiersza poleceń - ffmpeg - nie radzi sobie z nim zbyt dobrze. Z niektórymi plikami z mpeg potrafi (przy wymuszeniu kodeka) wyłuskać ścieżki, więc możliwe jest uzyskanie audio i video, ale nie ma możliwości spakowania tego do usm. Niestety, przy plikach z Okami kapituluje nawet przy wymuszeniu, więc nie można nawet wyciągnąć ścieżek.
Dostępna jest stara, darmowa wersja oprogramowania od CRI, ale nie radzi sobie z plikami z Okami. Dla nowego SDK można wziąć trzymiesięczną testową licencję, ale po podpisaniu cyrografu (i nie można dystrybuować oprogramowania bez pełnej licencji).
Są narzędzia, które radzą sobie z innymi plikami USM, ale przy tych z Okami zgłaszają uszkodzoną macierz i/lub nieznany pixel format (nawet narzędzia scaleform w wersji 4.2! - jest tam CRI Medianoche 1.70).
Krótko mówiąc, trzeba będzie pokombinować.
[PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku
Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku
Odkopuję! :D
Czy zmieniło się coś w temacie obsługi widescreena dla spolszczenia wersji PS2? Mowa o pxsx2 lub ewentualnie natywnie ps2 (o ile to możliwe np przy pomocy gsms?).
Czy zmieniło się coś w temacie obsługi widescreena dla spolszczenia wersji PS2? Mowa o pxsx2 lub ewentualnie natywnie ps2 (o ile to możliwe np przy pomocy gsms?).
by Szczuru
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości