[PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 2 sie 2009, o 18:22

W grze jest postać o imieniu Hunter. Czy ją też tłumaczyć jako myśliwy?

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Manuel Czaszka » 2 sie 2009, o 18:25

IMHO tak. Myśliwy lub Łowca.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Berion » 2 sie 2009, o 18:27

A nawet zdecydowanie tak. Nie wiem czy w dwójce, ale w trójce biega z łukiem.
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 9 sie 2009, o 19:12

Mam pewien problem. Próbowałem przed chwilą zrobić próbną łatkę .ppf. No i z tego co wyczytałem potrzebne są 2 pliki: oryginalny i zmodyfikowany z rozszerzeniem .bin, a ja pracuję na pliku .img. I teraz pytanie, czy mam jakieś szanse na zrobienie łatki z tych właśnie plików?

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Manuel Czaszka » 9 sie 2009, o 20:21

Analogicznie wykonujesz łatkę dla .img jak dla .bin.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 11 sie 2009, o 16:32

Próbowałem już kilkoma programami zrobić łatkę i niby ją zrobiłem. Ale jak chcę spatchować grę, pisze że jest "Unsupported PPF version". Jaki program jest najlepszy do zrobienia łatki, a jaki do wgrania jej do gry?

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Berion » 11 sie 2009, o 18:37

PPF Studio / PPF-O-Matic
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 11 sie 2009, o 19:15

Dzięki. Wszystko działa jak należy.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Norek » 20 sie 2009, o 09:50

Widzę, że stale aktualizujesz postępy w pracach, co się bardzo chwali (wszystko w pierwszym poście).
Ja z kolei chciałbym wrócić do nazewnictwa, czy tłumaczone będą też nazwy lokacji (o ile lokacje są jakoś ponazywane, bo nawet już nie pamiętam, jak to wyglądało w jedynce)?
Ja sobie wyobrażam Spyro jako w pełni spolszczone dzieło, żeby nie zostawić żadnych rzeczy brzmiących dla nas obco. Stworzy to z pewnością świetny klimat.
Pozdrawiam^^
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 20 sie 2009, o 11:19

Z tym mam problem, bo program, w którym tłumaczę nie znajduje nazw lokacji, napisów w menu pauzy i Guidebook (przewodnika), czyli spisu postępów w grze.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość