[PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: ffgriever » 4 wrz 2009, o 14:12

Gdybyś mógł podać dokładniejszy cytat oraz gdzie było to użyte... Nie mogę znaleźć w plikach nic z "Oikami", "Omkami" i podobnymi literówkami.

W Wiosce Kamiki Issun tylko pyta:
Okami Shiranui...

Jak długo siedziałaś
na tym postumencie?
To jest zamierzone. Jeszcze w jednym miejscu się tak do niej zwróci (w bambusowej wiosce chyba), ale na pewno nie w Bluszczowych Ruinach (Tsuta Ruins) ani w Lesie Agata. Wszędzie indziej widzę tylko prawidłowe Omikami Amaterasu lub Amaterasu Omikami.

Co do "rybek i pipek". Zdaje się, że w japońskim było coś zabawnego tam (niesamowite, nie? japończycy i coś zabawnego, hehe). Dlatego Norek dorzucił dowcip. Nie pamiętam jednak, a tych pierwszych plików z komentarzami Norka nie mam przy sobie (japońskiego skryptu też ;) ).

PS. Dwa to jeszcze nie kilka ;).

Strawqens
Posty: 1
Rejestracja: 5 wrz 2009, o 19:40

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: Strawqens » 5 wrz 2009, o 19:54

Gdy miałem za zadanie odnalezienia 8 psów gdyż znalazłem pierwszych 5 , przy odnalezieniu wyświetlała mi się nazwa psa , ilustracja z psem nie pasowała do psa którego odszukałem ... Ale i tak świetna robota chłopaki ; ]

Amatersu
Posty: 1
Rejestracja: 5 wrz 2009, o 22:21

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: Amatersu » 5 wrz 2009, o 22:23

Znalazłem pewien błąd, wchodzę w START dalej informacje o pędzlach jest tam Potężne cięcie i dalej we wskazówkach mamy 'Przytrzymaj dłużej X aby przeciąć kilka obiektów' nie powinno być przypadkiem kwadrat zamiast X?

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: ffgriever » 6 wrz 2009, o 13:42

@Strawqens

We wszystkich, czy tylko w konkretnych przypadkach? Dobrze by było, gdybyś mógł podać lokację, w której znalazłeś tego felernego psa. Jest możliwe, że przy kopiowaniu został pomylony id rozmówcy (wtedy zmylone byłoby zarówno imię jak i obrazek. Jeśli jednak imię jest ok, to obrazek też musi, bo są całkowicie ze sobą powiązane. Oczywiście można zmienić sam obrazek dla konkretnej postaci. Jest możliwe, że problem powstał gdzieś wcześniej, w amerykańskiej bądź europejskiej wersji).

Jeśli będę miał namiary, to natychmiast sprawdzę to w grze i w plikach.

@Amaterasu

Dzięki. Zmiana wprowadzona. Przyznaję się bez bicia - to moja i tylko moja wina.

PS. To jest dobre w fanowskich translacjach. Można liczyć na poprawki (no, na PC masz patche, ale na konsolach jak PS2 nie ma o takich mowy ;) ). Choć jeszcze nie teraz. Wiem, że błędów nie będzie zbyt wiele, ale poczekam z tym jeszcze jakiś dłuższy czas, żeby nie robić tego kilka razy. Jak już będzie pewne, że wszystko zostało wykryte, wypuści się poprawioną łatkę. Tyle mogę obiecać.

Haueh
Posty: 1
Rejestracja: 6 wrz 2009, o 14:30

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: Haueh » 6 wrz 2009, o 14:33

Znaczy się, że będzie jakaś nowa wersja spolszczenia?

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: Berion » 6 wrz 2009, o 18:13

Na razie grajcie. Nikt nie będzie robić patcha co jeden wykryty błąd. Jak zbierze się ich odpowiednia ilość, pomyślimy nad wersją 1.1. Może na gwiazdkę? - I może dorzuciłoby się też do cractro jeszcze jeden zimowy ekran, który nie wszedł do obecnej wersji. ;D
~ Primum non nocere ~

Niltinco
Posty: 13
Rejestracja: 13 mar 2009, o 15:39

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: Niltinco » 6 wrz 2009, o 19:39

Faktycznie coś z tymi pieskami było popieprzone. Chyba zamieniło obrazki przy psie na prawo od studni (tam gdzie jest rabatka), ale nie pamiętam na 100%, a „sejwa” z tej lokacji już nie mam.

Jeśli wyjdzie kolejna wersja patcha to czy w dodanym ekranie będą kolejne punkty do odnalezienia :P?

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: Berion » 6 wrz 2009, o 19:58

Obowiązkowo! A spodobało się Waćpannie? ;}
Na razie to spontaniczne, pobożne życzenie. Nie pytałem naszego lead programmera czy ma na to siłę jeszcze. ;D

Jak skończę "ridika" to jeszcze raz przejdę Okami i sprawdzę Wasze rewelacje. ;]
~ Primum non nocere ~

Niltinco
Posty: 13
Rejestracja: 13 mar 2009, o 15:39

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: Niltinco » 6 wrz 2009, o 20:24

Obowiązkowo! A spodobało się Waćpannie? ;}
No pewnie że spodobało, ale niech was gęś kopnie i świnia powącha za to oko :P. Kurde, dopiero po malutkim piwku je zauważyłam XD.

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: Berion » 6 wrz 2009, o 21:07

:>

Ustaw sobie w konsoli mikołaja i spróbuj teraz skompletować 100%. Taki mały tipsik (skoro twierdzisz, że "oko" było wyzwaniem). ;D
~ Primum non nocere ~


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość