[PSP] HotPxl PL
[PSP] HotPxl PL
Witam!
Przedstawiam mój projekt, a mianowicie spolszczenie do gry Hot Pxl na konsolę Playstation Portable :) Jestem początkującym tłumaczem i dopiero wkręcam się w 'biznes'. Ogólnie gra jest bardzo prosta do tłumaczenia, w sam raz na początek. Co już zrobiłem? Pobawiłem się trochę z obrazkami, przetłumaczyłem menu, i kilka krótkich tekstów. Co mi doskwiera? Brak polskich fontów :( Sprawa jest chyba prosta, bo fonty zapisane są jako PNG. Przerobiłem te pliki ale mi rozwaliło cały tekst xD I tutaj moja prośba. Czy ktoś mógłby dodać polskie fonty? Albo chociaż naprowadzić mnie na trop, jak to zrobić? W załączniku spakowane wszystkie fonty z gry. Jeszcze dwa zdjęcia na zachętę:
Sory za jakość i za rozmiar. Wkrótce lepsze zdjęcia. Mam nadzieję, że skończę to moje pierwsze spolszczenie :)
Pozdrawiam xD
- Załączniki
-
- fonty.rar
- Fonty
- (343.2 KiB) Pobrany 252 razy
Początkujący...
Re: [PSP] HotPxl PL
*.png mogą być 4, 8, 16, 24 i 32 bitowe. Gdybym to ja był developerem dla monochromatycznych dał bym 4bitowe (biały, czarny,tsp), dla czcionek z "kolorami półprzezroczystości" (po ichniemu: semi-transparent) 24bit.
Zmieniając znak musisz się zmieścić w jego szerokości i długości, które są ustalane programowo (tylko dla monotypicznych są stałe). Inaczej "nadwyżka" zostanie wczytana z innym znakiem.
Trzecia kwestia to: jak wkładasz te pliki do gry? Do obrazu, czy może rozbierasz obraz i składasz go z powrotem? Tylko bitmapy 4, 8 i 16 bitowe mają zawsze stałe wielkości pliku.
---
Nie chciało mi się tego ściągać, nie mam PSP pod ręką ani nawet tej gry, więc moje uwagi są dość ogólne.
Zmieniając znak musisz się zmieścić w jego szerokości i długości, które są ustalane programowo (tylko dla monotypicznych są stałe). Inaczej "nadwyżka" zostanie wczytana z innym znakiem.
Trzecia kwestia to: jak wkładasz te pliki do gry? Do obrazu, czy może rozbierasz obraz i składasz go z powrotem? Tylko bitmapy 4, 8 i 16 bitowe mają zawsze stałe wielkości pliku.
---
Nie chciało mi się tego ściągać, nie mam PSP pod ręką ani nawet tej gry, więc moje uwagi są dość ogólne.
~ Primum non nocere ~
Re: [PSP] HotPxl PL
Mów do mnie jeszcze. Prawie w ogóle nie znam się na grafice komputerowej :( Wiem natomiast, że każda zmiana w pliku .PNG powodowała 'rozjechanie' tekstu w grze. Nie było żadnych liter tylko jakieś małe znaczki.
Obraz ZAWSZE rozkładam i składam. Tak chyba bezpieczniej.
Nadal proszę kogoś o zrobienie tych PL fontów. Coś czuję, że sam sobie z nimi nie poradzę :)
EDIT:
Dobra, nie poddam się. Pobawię się jeszcze tymi czcionkami dzisiaj. Ale jakby ktoś miał ochotę, może mi pomóc ;)
Obraz ZAWSZE rozkładam i składam. Tak chyba bezpieczniej.
Nadal proszę kogoś o zrobienie tych PL fontów. Coś czuję, że sam sobie z nimi nie poradzę :)
EDIT:
Dobra, nie poddam się. Pobawię się jeszcze tymi czcionkami dzisiaj. Ale jakby ktoś miał ochotę, może mi pomóc ;)
Początkujący...
Re: [PSP] HotPxl PL
Daj screeny Dorian ;) Chce widzieć więcej niż grafike z menu i eboota ;)
Re: [PSP] HotPxl PL
Mam problem z dwoma ostatnimi screenami. Nie wiem gdzie w grze są pliki z tekstem do tego. A może grafiki? Hmmm...
Przepraszam, że dałem obrazki zamiast linków. I że obrazki takie duże są. Najwyżej później na linki zmienię ;)
Projekt przeniesiony i zablokowany. Autor od jakiegoś czasu nie pojawia się na forum - Norek
Początkujący...
Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości