Szukam osoby, która pomogłaby mi stworzyć PL czcionkę do gry True Crime: Streets of LA. Sam próbowałem ją zrobić przy pomocy TM, ale mam kłopot z jej poprany edytowaniem. Cierpa starał się mi pomóc, ale czcionka wykonana przez niego powoduje ,,rozsypanie się" tekstu.
Tutaj zamieszczam paczkę z fontami:
Klik
Fonty True Crime: Streets of LA
Fonty True Crime: Streets of LA
Kiedyś nie wierzyłem w kobiecą miłość i jednorożce.
Re: Fonty True Crime: Streets of LA
Nie mam czasu na zabawy z tą czcionką. Zamieszczę tylko to, co udało mi się ustalić na pierwszy rzut oka.
[wszystkie wartości Little Endian]
dword id_pliku = 0x00040001
dword offset_bitmapy // relatywny do początku pliku
dword zero = 0x00000000
dword typ_bitmapy // to tylko przypuszczenie, możliwe dwie wartości:
// 0x00011d29 - bitmapa 16-bitowa
// 0x00011f2a - bitmapa 24-bitowa
byte[16] nieznane
{
word wsp_x;
word wsp_y;
byte szerokosc_znaku;
byte szerokosc_wyswietlana; //szerokosc_znaku + dodatkowy odstęp
} [(offset_bitmapy-32)/8] info_znaki //informacje o położeniu poszczególnych znaków na bitmapie
Szerokość i wysokość bitmap poszczególnych czcionek jest wielokrotnością 8.
Bitmapa z pliku Font_Subtitles.fnt ma wymiary 128x480.
[wszystkie wartości Little Endian]
dword id_pliku = 0x00040001
dword offset_bitmapy // relatywny do początku pliku
dword zero = 0x00000000
dword typ_bitmapy // to tylko przypuszczenie, możliwe dwie wartości:
// 0x00011d29 - bitmapa 16-bitowa
// 0x00011f2a - bitmapa 24-bitowa
byte[16] nieznane
{
word wsp_x;
word wsp_y;
byte szerokosc_znaku;
byte szerokosc_wyswietlana; //szerokosc_znaku + dodatkowy odstęp
} [(offset_bitmapy-32)/8] info_znaki //informacje o położeniu poszczególnych znaków na bitmapie
Szerokość i wysokość bitmap poszczególnych czcionek jest wielokrotnością 8.
Bitmapa z pliku Font_Subtitles.fnt ma wymiary 128x480.
Wróć do „Pomoc przy projektach”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość