O to mi sie rozchodzi ze znalazlem tam pliki nftr skompresowane w lz. Po dekompresacji przerobilem je nftreditem i po wrzuceniu ich spowrotem mam nadal to samo. Nie wiem czy zle wrzucam pliki nftr do bina czy moze crystal tile zle to robi
Jak wiecie jak otworzyc pliki pak, wad albo toc to napiszcie (edytory dooma i quakea nic nie daly)
sorry za brak polskich znakow
Deesowe biny
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Re: Deesowe biny
Plik utility.bin nie będzie ci w ogóle potrzebny, tam są jedynie komunikaty dla multiplayera + fonty NFTR i inne bzdury. Jeżeli wyedytujesz czcionki, to będą jedynie widoczne w funkcji Wii- Fi. Skoro dekompresujesz NFTR to wypada je ponownie skompresować, prawda? Plik bin utility spakujesz z pomocą CrystalTile 2, do kompresji czcionek możesz użyć - BatchLZ77. Wyczerpującą odpowiedż uzyskałeś już od Cierpy, a więc do czego zmierzasz? Ten plik otworzysz (rozpakujesz) z pomocą programu - Tahaxan.
Re: Deesowe biny
Zrozumiałem wypowiedź Cierpy tylko że mi nie rozchodzi się już o bina tylko o paka, toca i wada.
Chyba napisałem o tym na końcu posta.
Chyba napisałem o tym na końcu posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości