Deesowe biny

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
adus1991
Posty: 20
Rejestracja: 4 lut 2010, o 10:03

Re: Deesowe biny

Postautor: adus1991 » 21 paź 2010, o 09:40

O to mi sie rozchodzi ze znalazlem tam pliki nftr skompresowane w lz. Po dekompresacji przerobilem je nftreditem i po wrzuceniu ich spowrotem mam nadal to samo. Nie wiem czy zle wrzucam pliki nftr do bina czy moze crystal tile zle to robi
Jak wiecie jak otworzyc pliki pak, wad albo toc to napiszcie (edytory dooma i quakea nic nie daly)
sorry za brak polskich znakow

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 290
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: Deesowe biny

Postautor: maximo » 21 paź 2010, o 13:07

Plik utility.bin nie będzie ci w ogóle potrzebny, tam są jedynie komunikaty dla multiplayera + fonty NFTR i inne bzdury. Jeżeli wyedytujesz czcionki, to będą jedynie widoczne w funkcji Wii- Fi. Skoro dekompresujesz NFTR to wypada je ponownie skompresować, prawda? Plik bin utility spakujesz z pomocą CrystalTile 2, do kompresji czcionek możesz użyć - BatchLZ77. Wyczerpującą odpowiedż uzyskałeś już od Cierpy, a więc do czego zmierzasz? Ten plik otworzysz (rozpakujesz) z pomocą programu - Tahaxan.

adus1991
Posty: 20
Rejestracja: 4 lut 2010, o 10:03

Re: Deesowe biny

Postautor: adus1991 » 21 paź 2010, o 20:58

Zrozumiałem wypowiedź Cierpy tylko że mi nie rozchodzi się już o bina tylko o paka, toca i wada.
Chyba napisałem o tym na końcu posta.


Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość