Jeszcze nie dodałam projektu do Waszej bazy, bo nie wiem czy jest sens - nie wiadomo czy projekt w ogóle ruszy, ponieważ tłumaczyć to ja umiem, ale o wiele gorzej z całym programowaniem itd.
To moje pierwsze tłumaczenie i już na samym początku napotkałam problemy:
Litery zapisane są na 2 bajtach:
W poradniku RPGa znalazłam informacje, mówiącą o tym, żeby w takim przypadku tablicę zrobić w notatniku. Nie wiem tylko jak? Stworzyć plik tekstowy
Kod: Zaznacz cały
4100=A
4200=B
4300=C
itd.
Drugie pytanie tyczy się fontów. RPG radzi użyć TileMolester jednak znalazłam w internecie NFTRedit - jak z Waszego doświadczenia spisuje się ten program? Można bez problemu wyciągnąć fonty np. DSlazy, edytować je NTFReditem i potem znowu spakować DSlazy, czy jednak lepiej będzie pomęczyć się z TileMolesterem?
Dodam jeszcze, że gra używa kilku różnych fontów.
Dzięki za wszelkie uwagi i pomoc.