[PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Hblejk
Posty: 19
Rejestracja: 2 maja 2012, o 11:39

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: Hblejk » 17 sie 2013, o 12:59

Yarex jak tam spolszczonko? Wszystko idzie w dobrym kierunku czy sa problemy ?

marco
Posty: 53
Rejestracja: 21 lip 2013, o 20:42

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: marco » 25 sie 2013, o 10:52

To będzie już jakaś informacja o spolszczeniu?

endi
Posty: 5
Rejestracja: 2 sie 2013, o 20:15

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: endi » 27 sie 2013, o 08:53

Dostaliśmy DEMO to na całość poczekamy następny rok.p.s.w spisie towarów brak nazwy MIGDAŁY-nazwa ukazuje się przy zakupie lub sprzedaży tego towaru(mało istotne ale.)

ninia20
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2012, o 14:20

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: ninia20 » 29 sie 2013, o 16:04

Witam,
wiem że to nie miejsce na to ale nie mogę znaleźć lepszego(po polsku). Mam problem z modem GoF, otóż niektóre statki mają za duże zanurzenie, a załoga biega ok. metr nad pokładem. Jednym z tych statków jest Czarna Perła, a przy tak pięknej jednostce takie rzeczy denerwują. Pomoże ktoś?

Awatar użytkownika
YaReX
Posty: 96
Rejestracja: 2 cze 2011, o 15:10
Grupa: Suvareńczycy
Kontakt:

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: YaReX » 29 sie 2013, o 16:11

(...)w spisie towarów brak nazwy MIGDAŁY-nazwa ukazuje się przy zakupie lub sprzedaży tego towaru(mało istotne ale.)
No widzisz, jednak dzięki tobie spolszczenie do modu będzie lepsze ;) A tak naprawdę, nie miałem miejsca na dysku, aby móc jednocześnie sprawdzać grę z modem - jedynie mam miejsce na podstawkę. Zaktualizuję plik z demo-łatka PL do moda za dniach, więc bez obaw.
Mam problem z modem GoF, otóż niektóre statki mają za duże zanurzenie, a załoga biega ok. metr nad pokładem.
No cóż mogę powiedzieć... Tutaj najwidoczniej twórcy moda przesadzili ze statystykami jednostek albo to... wina przeładowania ładowni - na pewno "Czarna Perła" nie pływa załadowana po luki towarami?

ninia20
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2012, o 14:20

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: ninia20 » 29 sie 2013, o 16:40

Nie, tylko rzeczy do bitwy (ok. 700/4000). Kiedy wykonuję ostry zwrot śmiesznie to wygląda bo połowa pokładu działowego jest pod wodą. Chodziło mi o to czy ktoś wie który to parametr.

marco
Posty: 53
Rejestracja: 21 lip 2013, o 20:42

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: marco » 31 sie 2013, o 17:54

Szkoda, że jeszcze trochę czasu minie zanim pogram w spolszczoną wersję gry.

polakp
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 17:50

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: polakp » 2 wrz 2013, o 17:53

Witam, czy któryś z forumowiczów po w graniu moda Gentelmen of Fortune miał problem z Engine error ?

ivo
Posty: 27
Rejestracja: 17 sty 2013, o 23:26

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: ivo » 2 wrz 2013, o 18:37

Ta gra albo chodzi, albo nie. U mnie dopiero reinstalacja systemu pomogła (Win7 64) - wcześniej engine error (na czystej grze i na modzie). Mod raczej nie ma wpływu.

endi
Posty: 5
Rejestracja: 2 sie 2013, o 20:15

Re: [PC] Age of Pirates 2: Miasto Porzuconych Statków

Postautor: endi » 2 wrz 2013, o 20:53

jeśli chodzi o (W7/64)to zrób nowy folder w X-86zainstaluj grę z MODem i we właściwościach ustaw zgodność z(W-XP)pownno pomóc -też miałem z tym problem


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość