Projekt jest Jutrem! Kilka słów o mnie...

O nas.
ara9al
Posty: 4
Rejestracja: 23 cze 2012, o 21:48
Kontakt:

Projekt jest Jutrem! Kilka słów o mnie...

Postautor: ara9al » 24 cze 2012, o 00:14

Jestem znany jako ara9al lecz moje prawdziwe imię do Arkadiusz. Ostatnio też pokazuję się jako Arcados dié Compentos Lavaretto Konkvistadoré ale to bardziej mój pseudonim artystyczny. Na co dzień jestem uczniem i mam od czasu do czasu trochę czasu dla siebie. Jestem grafikiem amatorem oraz amatorem tworzenia efektów specjalnych i montaży filmowych. Wyznaje zasadę: "Jak coś zaczynasz to musisz to skończyć nie zważając na cenę i czas" tak więc jeżeli zaoferuję pomoc graficzną to z pewnością zostanie to spełnione i będę nad tym pracował do póki nie zasnę przed klawiaturą lub ewentualnie zmęczenie będzie tak silne że będę musiał zrobić przerwę. Dodatkowo Interesuje mnie Japonia oraz nauka tego pięknego języka jak i łaciny ale z tym raczej nikt się by nie zwrócił bo ja bynajmniej nie znam gier w łacinie. Wykazuję się jeszcze w dziedzinie literatury jako pisarz pisząc własną książkę, lecz na razie nie mogę na to znaleźć czasu i zamiłowania oraz weny twórczej. Pomijając fakt że zbieram powoli materiały do tytułu.
Zapoznałem się również z działaniem linux'ów jak i ich obsługą i nie sprawi mi raczej problemu porównanie jakiegokolwiek linux'a z MS Windows oraz wymienienie zalet tego i wad.
Polecam się do tworzenia grafiki bo niestety jako programista się nie sprawdzę, oraz to iż w dalszym ciągu od 2 lat nie nauczyłem się w pełni XHTML'a ;)

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: Projekt jest Jutrem! Kilka słów o mnie...

Postautor: mendosa » 24 cze 2012, o 10:34