[NES] Gun Nac

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
batter86
Posty: 25
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:52

[NES] Gun Nac

Postautor: batter86 » 26 gru 2012, o 00:51

Gun Nac to ciekawa gierka z NES-a z gatunku shoot'em up, w którym fabuła jest raczej rzadkością, a jednak tu jest dosyć pokaźna (jak na tą platformę, rzecz jasna). Jest to moje pierwsze tłumaczenie (chciałem się zająć grą Chronicles of Radia War, ale na razie mam problemy z tablicą do niej), więc póki co nie będę się zajmował pointerami. Skupię się raczej na samym tłumaczeniu. Ogólnie projekt dopiero startuje, stworzyłem na razie polskie znaki i podmieniłem pierwszy tekst. W razie problemów liczę na Waszą pomoc;).

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: [NES]Gun Nac

Postautor: ikskoks » 26 gru 2012, o 02:41

Tak trzymaj! ;D Pomoc zawsze się znajdzie ;p

Moglibyśmy liczyć na jakieś screeny?

batter86
Posty: 25
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:52

Re: [NES]Gun Nac

Postautor: batter86 » 26 gru 2012, o 07:39

Proszę bardzo:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To dopiero wstęp, ale nie ma tego, aż tak wiele, więc szybko się z tym uporam.

krzys837
Posty: 76
Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:31

Re: [NES] Gun Nac

Postautor: krzys837 » 26 gru 2012, o 12:24

Litery ó,ć,ś są troche złe.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: [NES] Gun Nac

Postautor: ikskoks » 26 gru 2012, o 12:27

Litera ó jest zła, ć też.
Nie narzekaj. W starych grach czcionki mają mało pikseli i ciężko je zmienić tak, aby wyglądały idealnie.

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [NES] Gun Nac

Postautor: mendosa » 26 gru 2012, o 12:29

Nie tylko one - "Ż" jest za nisko, w ogóle wszystkie mają jakieś mankamenty.
N.E.M.O.

batter86
Posty: 25
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:52

Re: [NES] Gun Nac

Postautor: batter86 » 26 gru 2012, o 17:33

No właśnie, sęk w tym, że zwykłe litery zajmują praktycznie całego tile-sa (czyli 8x8 piksela) i na taki ogonek od "ą" miałbym tylko jeden piksel, co było by nie widoczne więc musiałem kombinować ("ż" musiałem obniżyć, bo "Z" jest przy górnej krawędzi tile-sa i nie było miejsca na kropkę). Mógłbym ewentualnie podmienić wszystko na mały alfabet, ale nie czy jest sens.

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [NES] Gun Nac

Postautor: mendosa » 26 gru 2012, o 17:38

A nie da się zrobić zamiast "ż" takiego z z przekreśleniem? http://pl.wikipedia.org/wiki/%C6%B5
N.E.M.O.

batter86
Posty: 25
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:52

Re: [NES] Gun Nac

Postautor: batter86 » 26 gru 2012, o 17:47

Nie bardzo to wygląda w tym przypadku, ale wyrównam je od dołu. Tyle, że to jedna litera, a np. z "ź" już raczej się nic nie da.

Obrazek
jak widzisz - małe pole do popisu

a to poprawiona wersja
Obrazek

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [NES] Gun Nac

Postautor: mendosa » 26 gru 2012, o 17:49

No dobra, a inny koncept - obniżyć wszystkie czcionki?
N.E.M.O.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości