Cześć. I CZołem

O nas.
rexorek
Posty: 8
Rejestracja: 8 mar 2013, o 21:56

Cześć. I CZołem

Postautor: rexorek » 8 mar 2013, o 23:40

Witam wszystkich mnie nie znających.Mam na imię Krystian mam 14lat Jestem zawodowym graczem o nicku Rexorek swoją kariere rozpoczołem w grach typu Fifa po postarzeniu się mojego komputera zacząłem grać we wszelkiego rodzaju gry mmorpg. Obecnie jestem patcherem, grafikiem. Do tłumaczenia gier i programów wzniosło mnie motto wszystkich osób grających w gry i ich upiększających czyli Od graczy dla graczy.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: Cześć. I CZołem

Postautor: ikskoks » 9 mar 2013, o 00:48

Hej. ;)

Witamy w naszej małej społeczności. Mam nadzieję, że znajdziesz tu swoje miejsce. W jakie gry grasz zawodowo? Masz z tego jakiś stały dochód? Jakie programy przetłumaczyłeś lub zamierzasz przetłumaczyć? Planujesz zostać u nas na dłużej? ;p

rexorek
Posty: 8
Rejestracja: 8 mar 2013, o 21:56

Re: Cześć. I CZołem

Postautor: rexorek » 9 mar 2013, o 10:27

No zawodowo to gram w gry: Tibia. Posiadałem mały service(różne rzeczy na zlecenie). Teraz już wypełniam zlecenia dla troche większych firm, Mu Online dopiero zacząłem przygodę z tą grą, Grałem kiedyś w Metina 2 jak dopiero zaczął działać no kasa była z tego duża no ale możliwości mnie ograniczają, W Fifie byłem znany jako krycha0813 grałem we Fify 2003-10. Jestem trochę zbyt ambitny dużo rzeczy bym chciał a tego nie mam jeśli chciałbyś mnie wspomóc. Proszę zobacz mój temat w projektach. Jeśli chodzi o tłumaczenia to kiedyś przetłumaczyłem Fifa Manager 07 no i takie mniejsze projekty.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: Cześć. I CZołem

Postautor: Norek » 9 mar 2013, o 11:43

Hej :)

Ponieważ nie chcę zaśmiecać tematu Twojego "projektu", napiszę tutaj.