Hej, potrzebuję pomocy przy grafikach technik malarskich. Większość ma względnie jednolite tła i tam radzę sobie nieźle, ale w tych tła są bardziej skomplikowane. Mam grafiki z trzech wersji językowych (powinno być łatwiej wyczyścić tekst z oryginalnej, bo co jest przykryte tekstem w jednej, może być puste w innej) oraz polski tekst (font kosztuje 500 euro, więc zadowoliłem się "przeklejanką").
W skrócie:
Z tego
Oraz tego
Chciałbym otrzymać to
(tylko w ośmiokrotnie wyższej rozdzielczości :) )
Cała paczka (15 zestawów plików) znajduje się tutaj:
http://ff12.pl/down/fudecore/fudecore.7z
Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc, bo mi zejdzie przy tym kilka dni, a wprawnemu grafikowi pewnie kilkadziesiąt minut.
[PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach
Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach
Nie podejmę się pomocy, gdyż mnie też z tym zeszłoby kilka dni (lekko licząc ;), ale mam sugestię dotyczącą kropki nad "ż" - powiększyłbym ją, albo odbił w pionie tak, aby przypominała tę znad "i". W tej orientacji i przy tej wielkości kojarzy mi się z kreską nad "ź". Jednakże to tylko moja subiektywna opinia.
N.E.M.O.
Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach
Trzy pierwsze zrobione:
www.balamb.pl/gpp/sub_fudetit_1.zip
Z uwagi na pewne w tle Wicher został takiej szerokości, jak w oryginale, nie ściskałem go tak, jak jest to zrobione w EN.
Jutro się zapewne zajmę kolejnymi ;)
Edit: a jednak cztery, nie trzy, plik zip zaktualizowany.
www.balamb.pl/gpp/sub_fudetit_1.zip
Z uwagi na pewne w tle Wicher został takiej szerokości, jak w oryginale, nie ściskałem go tak, jak jest to zrobione w EN.
Jutro się zapewne zajmę kolejnymi ;)
Edit: a jednak cztery, nie trzy, plik zip zaktualizowany.
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach
Dzięki wielkie, Robin.
Co do kropki nad ż. Jest to oryginalna kropka, zaprojektowana przez autora fonta. W foncie są oddzielnie wszystkie znaki diakrytyczne do "składania", acute, diereza, ogonek, kropka, itd, więc moje "przeklejanie" polegało tylko na umieszczeniu tej kropki na środku znaku, bo nawet wysokość jest oryginalna (podobnie jak z ogonkami, itd.). Sama gra, niestety, nie obsługuje składania (rysuje te diakrytyki jako oddzielne znaki o maksymalnej szerokości), ale w wersji PS2 trzeba było sobie te ogonki samemu domalować, więc to zawsze jakis plus.
Z drugiej strony fakt, że idealnie to nie wygląda. Nazwa to DF Ru Lei (w grze użyte są wersje W5 i W7 - różny ciężar, W9 to typowy bold, W7 to taki półbold). Serio, font ttf/otf kosztuje 430 euro (netto!) za jedną wersję a za całą rodzinę 1499 euro netto. Jeden z droższych, jakie widziałem.
Co do kropki nad ż. Jest to oryginalna kropka, zaprojektowana przez autora fonta. W foncie są oddzielnie wszystkie znaki diakrytyczne do "składania", acute, diereza, ogonek, kropka, itd, więc moje "przeklejanie" polegało tylko na umieszczeniu tej kropki na środku znaku, bo nawet wysokość jest oryginalna (podobnie jak z ogonkami, itd.). Sama gra, niestety, nie obsługuje składania (rysuje te diakrytyki jako oddzielne znaki o maksymalnej szerokości), ale w wersji PS2 trzeba było sobie te ogonki samemu domalować, więc to zawsze jakis plus.
Z drugiej strony fakt, że idealnie to nie wygląda. Nazwa to DF Ru Lei (w grze użyte są wersje W5 i W7 - różny ciężar, W9 to typowy bold, W7 to taki półbold). Serio, font ttf/otf kosztuje 430 euro (netto!) za jedną wersję a za całą rodzinę 1499 euro netto. Jeden z droższych, jakie widziałem.
Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach
Gotowe wszystko :)
http://www.balamb.pl/gpp/subdone.7z
http://www.balamb.pl/gpp/subdone.7z
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach
Dziękuję bardzo.
Jak tylko skończę z drogowskazami na mapie, wszystkie rzucające się w oczy bitmapy powinny już być gotowe. Potem zostanie przeniesienie tekstu z bestiariusza i zrobienie kilku mniej istotnych grafik. Jeśli nic się nie obsunie, finalna wersja porta powinna być gotowa w około dwa tygodnie.
Jak tylko skończę z drogowskazami na mapie, wszystkie rzucające się w oczy bitmapy powinny już być gotowe. Potem zostanie przeniesienie tekstu z bestiariusza i zrobienie kilku mniej istotnych grafik. Jeśli nic się nie obsunie, finalna wersja porta powinna być gotowa w około dwa tygodnie.
Wróć do „Pomoc przy projektach”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości