Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
DirkPitt1
Posty: 62
Rejestracja: 21 sie 2019, o 11:43

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: DirkPitt1 » 30 paź 2019, o 11:56

Dobra. Tłumaczenie do dwójki jest już praktycznie zakończone. Przygotowałem wersję zwykłą i z rzeczywistą wielkością magazynków. Poza tym zmieniłem je tak, żeby nie uniemożliwiało już korzystania z modów. Jeśli ktoś rzuci okiem czy spolszczenie u niego działa prawidłowo, będę mógł ogłosić oficjalne zakończenie prac nad NOLFem 2.

https://mega.nz/#!AYMDwSTC!mR1JsvnPxNek ... 48O98vGz_o
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."

Awatar użytkownika
SneakiestDuke68
Posty: 94
Rejestracja: 16 cze 2019, o 13:24
Kontakt:

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: SneakiestDuke68 » 31 paź 2019, o 12:10

Zaraz sprawdzę.

Awatar użytkownika
SneakiestDuke68
Posty: 94
Rejestracja: 16 cze 2019, o 13:24
Kontakt:

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: SneakiestDuke68 » 31 paź 2019, o 12:46

Zrobiłem według instrukcji i wszystko działa. Sposób z dopisaniem argumentu to bardzo dobry pomysł, bo można dodatkowo używać Widescreen fix. Jedynie co poprawiłbym to w launcher te czerwone elipsy, bo one oryginalnie podświetlają się jak najeżdżasz kursorem i jest mały błąd z "opcje". W launcherze, który kiedyś przetłumaczyłem działa podobnie jak oryginał, jedynie jest inna czcionka niż w twoim, ale według mnie wygląda lepiej. Mogę ci mój launcher podesłać i go zmodyfikować.
Załączniki
NOLF2_launcher.jpg

Awatar użytkownika
DirkPitt1
Posty: 62
Rejestracja: 21 sie 2019, o 11:43

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: DirkPitt1 » 31 paź 2019, o 17:39

Początkowo miałem po prostu wrzucić wszystko do REZa z patchem 1.3, ale wychodził niepotrzebnie duży plik. A skoro mogłem, zrobić mniejszy, to poszedłem tą drogą. Z launcherem kiedyś się pobawię (przy okazji poprawiania jakichś literówek itp, jeśli się jeszcze jakieś znajdą), ale na razie uznaję, że tłumaczenie jest zakończone.

W aktualizacji na twoje niedawne pytanie o czcionki, rzuciłem okiem i mało mnie cholera nie wzięła. W jedynce, zamiast zwykłych czcionek ttf, twórcy skorzystali z czcionek w formacie PCX i FNT w formacie binarnym (w dodatku jednym dla wszystkich czcionek). Znów będę się musiał od początku uczyć, jak z tym pracować. Poza tym już widzę, że tym razem zestaw dostępnych znaków jest za mały, żeby część zastąpić i będę chyba musiał wygenerować nowe zestawy BMFont Generatorem, a potem jakoś połączyć mu poszczególne pliki FNT w jeden.
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."

Awatar użytkownika
SneakiestDuke68
Posty: 94
Rejestracja: 16 cze 2019, o 13:24
Kontakt:

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: SneakiestDuke68 » 1 lis 2019, o 10:26

Ok. Tłumaczenie jest bardzo dobre, więc można stwierdzić za zakończone.
WIęc jak zwykle będą problemy z polskimi znakami.

Awatar użytkownika
DirkPitt1
Posty: 62
Rejestracja: 21 sie 2019, o 11:43

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: DirkPitt1 » 1 lis 2019, o 11:17

Tak więc nadeszła ta wielka chwila, gdy mogę oficjalnie przedstawić zakończone tłumaczenie drugiej części No One Lives Forever.

Oto mała próbka spolszczenia:
https://youtu.be/OJ2Cd3HDA1k

Plik macie w załączniku, lub tutaj: https://mega.nz/#!AYMDwSTC!mR1JsvnPxNek ... 48O98vGz_o
Załączniki
NOLF2PL_1.0.7z
(2.59 MiB) Pobrany 513 razy
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."

mario
Posty: 55
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 08:12

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: mario » 8 lis 2019, o 23:31

Gratuluję ukończenia spolszczenia, u mnie też wszytko działa prawidłowo. Fajnie wybrnąłeś z tą pępowiną, teraz jest to znacznie bardziej zrozumiałe. Nie rozumiem tylko dlaczego zdecydowałeś się zostawić skróty, w menu "Synch. Pionowa" oraz w grze "Mat. Wybuchowe", moim zdaniem nie wygląda to najlepiej, a jak wspominałem wcześniej spokojnie wszytko by się zmieściło bez nich.

Awatar użytkownika
DirkPitt1
Posty: 62
Rejestracja: 21 sie 2019, o 11:43

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: DirkPitt1 » 9 lis 2019, o 12:40

Synchronizacja się nie mieściła, sprawdzone empirycznie. Już wolę skrót, niż żeby coś wyjeżdżało poza wyznaczone miejsce. Materiały wybuchowe poprawiłem w jednym miejscu, więc jeśli zostały, to musiałem przegapić jeszcze przynajmniej jeden tekst. Za jakiś czas poprawię.
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."

mario
Posty: 55
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 08:12

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: mario » 11 lis 2019, o 00:02

Mi materiały wybuchowe ze skrótem wyświetlają się w rozdziale Szpieg na tropie H.A.R.M'u, na mapce Outer Yard w tym baraku po prawej stronie na początku poziomu, po podniesieniu prezentu z łóżka. Natomiast co do skrótu synchronizacji to w spolszczeniu SneakiestDuke68 ładnie się zmieściła, co widać na tym filmiku z pierwszego postu. Co prawda tak na styk, ale i tak moim zdaniem wygląda to lepiej niż ze skrótem.

Awatar użytkownika
DirkPitt1
Posty: 62
Rejestracja: 21 sie 2019, o 11:43

Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2

Postautor: DirkPitt1 » 11 lis 2019, o 10:54

U mnie wychodzi 3/4 ostatniej litery. Może to od rozdzielczości zależy.
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości