[PC] NieR: Automata

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Ramiz
Posty: 63
Rejestracja: 16 mar 2013, o 11:41

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: Ramiz » 30 paź 2020, o 19:26

Dorzucę coś od siebie, też wyłapałem kilka rzeczy. Wrzuciłem 10 zdjęć na imgur ;)

https://imgur.com/a/pvHRKKc
The Walking Dead: Survival Instinct - spolszczenie wydane
SOMA - spolszczenie wydane

Awatar użytkownika
SynSpawacza
Posty: 15
Rejestracja: 12 cze 2020, o 13:08

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: SynSpawacza » 1 lis 2020, o 23:01

Nowa wersja:
https://drive.google.com/file/d/1XCoLm5 ... sp=sharing

Poza poprawkami zgłoszonych błędów, poprawiłem wyświetlanie pochylonych polskich znaków w opowiadaniach.

ste100
Posty: 17
Rejestracja: 13 lis 2020, o 17:17

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: ste100 » 13 lis 2020, o 17:27

To mój pierwszy post tutaj (i prawdopodobnie jedyny), a zarejestrowałem się tylko w jednym celu - by podziękować autorowi spolszczenia.
NieR Automata to jedna z tych gier o których się nie zapomina - absolutna perełka, Mercedes w swojej klasie - która z absolutnie niezrozumiałych dla mnie powodów wpierw nie została spolszczona przez wydawcę, a później przez żadną z grup zajmujących się tłumaczeniem.

Dziękuję bardzo i życzę jak najszybszego dotarcia do finalnej wersji spolszczenia.

Mam też nadzieję że autor będzie miał czas i chęci by podjąć się tłumaczenia NieR Replicant ver.1.22474487139, która zostanie wydana w kwietniu 2021, bo już wiadomo że oficjalnego tłumaczenia nie będzie i zapewne żadna z grup tłumaczy też się tego nie podejmie. Jeżeli pomoże jakaś zrzutka to z chęcią się dorzucę. Serdecznie pozdrawiam.

UpranaWPervolu
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2020, o 06:26

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: UpranaWPervolu » 18 lis 2020, o 06:30

Przyszłam podziękować SynowiSpawacza, za spolszczenie do NierAutomata - uratowałeś mi nim tyłek ;-) Teraz zdałam sobie sprawę, że założyłam tutaj konto tylko po to xD

Hargiljusz
Posty: 1
Rejestracja: 5 gru 2020, o 20:54

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: Hargiljusz » 5 gru 2020, o 20:56

Również, założyłem konto by podziękować za te tłumaczenie, bardzo dobra robota. Mam tylko jedno pytanie kiedy można spodziewać się spolszczenia DLC.

Awatar użytkownika
SynSpawacza
Posty: 15
Rejestracja: 12 cze 2020, o 13:08

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: SynSpawacza » 19 gru 2020, o 00:56

Mam tylko jedno pytanie kiedy można spodziewać się spolszczenia DLC.
Teraz.

https://drive.google.com/file/d/10WyJrW ... sp=sharing

Pomijając dodanie tłumaczenia DLC 3C3C1D119440927, poprawiłem wystające teksty przy ulepszaniu broni i osierocone cudzysłowy.

Spolszczenie jest w sumie gotowe, ale numerek 1.00 dam jak przejrzę jeszcze raz tłumaczenie, stąd 0.95. Poza tym, dziękuję za słowa uznania.

Awatar użytkownika
patrxgt
Posty: 132
Rejestracja: 27 kwie 2019, o 13:36

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: patrxgt » 19 gru 2020, o 13:45

Bardzo mi się podoba kierunek, w którym idzie ten projekt i z jaką prędkością to robi. W sumie miałem już myśl, żeby samemu zapytać cię na priv o twoje konto Steam i kupić ci to DLC, żebyś miał jak przetłumaczyć, ale widzę, że mój wkład już jest raczej niepotrzebny. Tak czy owak, czekam aż gra będzie na jakiejś przecenie, żeby móc poznać historię 2B w ojczystym języku.

stach122
Posty: 148
Rejestracja: 22 sty 2018, o 01:00

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: stach122 » 24 gru 2020, o 14:45

Tak czy owak, czekam aż gra będzie na jakiejś przecenie, żeby móc poznać historię 2B w ojczystym języku.
Klucz można już kupic za 50-60zł, na steam nie czekaj bo sie nie doczekasz.

Awatar użytkownika
patrxgt
Posty: 132
Rejestracja: 27 kwie 2019, o 13:36

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: patrxgt » 24 gru 2020, o 20:58

Tak czy owak, czekam aż gra będzie na jakiejś przecenie, żeby móc poznać historię 2B w ojczystym języku.
Klucz można już kupic za 50-60zł, na steam nie czekaj bo sie nie doczekasz.
*Płacze po biedakowemu* Za dużo...

Awatar użytkownika
SynSpawacza
Posty: 15
Rejestracja: 12 cze 2020, o 13:08

Re: [PC] NieR: Automata

Postautor: SynSpawacza » 5 sty 2021, o 00:13

Wersja 0.96:
https://drive.google.com/file/d/1_UHX0J ... sp=sharing

Ech, wiedziałem, że za wcześnie na wersję finalną. Wyświetlanie pochylonych polskich znaków w opowiadaniach nie pykło. W załączniku widać na czym polegała różnica.

Poza tym, przejrzałem już około połowy tekstów - głównie opisów, tekstów lore, itd. Udało się znaleźć (i poprawić) trochę błędów.
Załączniki
pochylone.jpg


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości