[PC] Serious Sam 2 - spolszczenie

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Jolantyn
Posty: 20
Rejestracja: 20 gru 2020, o 16:38
Grupa: Poważny Fandom
Kontakt:

Re: [PC] Serious Sam 2 - spolszczenie

Postautor: Jolantyn » 3 wrz 2023, o 11:29

gratulacje...
Czym się róznią wersje?
wrzućcie na inny serwer.linki padły...
Dodatkowe linki dodane!

Co do pytania: Wersja Rozszerzona to specjalna wersja przygotowana przez Rotanimreta, można ją traktować jako taki swoisty mod. Z tego co mi pisał i sam zauważyłem, posiada dodatkową zawartość (miotacz ognia, opisy wrogów w Netriawabie), informacje dla fanów uniwersum Serious Sama. No i waży więcej niż wersja podstawowa.

Awatar użytkownika
RustDragon
Posty: 58
Rejestracja: 5 wrz 2014, o 14:00

Re: [PC] Serious Sam 2 - spolszczenie

Postautor: RustDragon » 3 wrz 2023, o 11:45

I wielkie gratulacje, jestem pełny podziwu dla wiedzy, zapału i włożonej pracy.
Co teraz planujecie?? Quake 2? ;)

NieMamPomysłuNaNazwe
Posty: 65
Rejestracja: 1 maja 2020, o 13:49

Re: [PC] Serious Sam 2 - spolszczenie

Postautor: NieMamPomysłuNaNazwe » 3 wrz 2023, o 11:49

Zauważyłem że w plikach obu wersji spolszczenia niektóre pliki w folderach levels i movies mają datę z 2005, więc raczej nie były modyfikowane. Po co one tam są? Uważam też, że zawartość z edycji rozszerzonej powinna zostać wydana jako mod, albo dodatek do moda renovation, i spolszczenie do obu powinno być tutaj. Przy okazji, w rozszerzonej wersji spolszczenia w folderze locales jest plik "po skończeniu edycji wszystko ustaw do odczytu bo tak było wcześniej.txt" i chyba go tam nie miało być xD.

Awatar użytkownika
Jolantyn
Posty: 20
Rejestracja: 20 gru 2020, o 16:38
Grupa: Poważny Fandom
Kontakt:

Re: [PC] Serious Sam 2 - spolszczenie

Postautor: Jolantyn » 3 wrz 2023, o 11:50

I wielkie gratulacje, jestem pełny podziwu dla wiedzy, zapału i włożonej pracy.
Co teraz planujecie?? Quake 2? ;)
Na pewno coś w uniwersum Serious Sama, możliwe że spolszczenie do Serious Sam Classics: Revolution, a raczej uzupełnienie do już istniejących spolszczeń do klasycznych części Serious Sama. Ale to jeszcze życie zweryfikuje te plany :)

Awatar użytkownika
Jolantyn
Posty: 20
Rejestracja: 20 gru 2020, o 16:38
Grupa: Poważny Fandom
Kontakt:

Re: [PC] Serious Sam 2 - spolszczenie

Postautor: Jolantyn » 3 wrz 2023, o 11:54

Zauważyłem że w plikach obu wersji spolszczenia niektóre pliki w folderach levels i movies mają datę z 2005, więc raczej nie były modyfikowane. Po co one tam są? Uważam też, że zawartość z edycji rozszerzonej powinna zostać wydana jako mod, albo dodatek do moda renovation, i spolszczenie do obu powinno być tutaj. Przy okazji, w rozszerzonej wersji spolszczenia w folderze locales jest plik "po skończeniu edycji wszystko ustaw do odczytu bo tak było wcześniej.txt" i chyba go tam nie miało być xD.
1. Przeszkadzają ci te pliki? To je usuń.
2. Nie musisz pobierać wersji rozszerzonej jeśli nie chcesz.
3. Pozdrawiam

NieMamPomysłuNaNazwe
Posty: 65
Rejestracja: 1 maja 2020, o 13:49

Re: [PC] Serious Sam 2 - spolszczenie

Postautor: NieMamPomysłuNaNazwe » 3 wrz 2023, o 12:50

1. Uważam że lepiej te pliki usunąć z linku gdyby jakimś cudem mogły psuć jakieś mody.
2. Po prostu fajnie by było gdyby osoby nie tylko z Polski mogły grać z dodatkami z edycji rozszerzonej, a pomysł z dodatkiem do moda renovation przyszedł mi, bo pod niego oryginalnie było robione spolszczenie.
3. Czemu tak pasywno-agresywnie?

Awatar użytkownika
Jolantyn
Posty: 20
Rejestracja: 20 gru 2020, o 16:38
Grupa: Poważny Fandom
Kontakt:

Re: [PC] Serious Sam 2 - spolszczenie

Postautor: Jolantyn » 17 wrz 2023, o 00:21

1. Uważam że lepiej te pliki usunąć z linku gdyby jakimś cudem mogły psuć jakieś mody.
2. Po prostu fajnie by było gdyby osoby nie tylko z Polski mogły grać z dodatkami z edycji rozszerzonej, a pomysł z dodatkiem do moda renovation przyszedł mi, bo pod niego oryginalnie było robione spolszczenie.
3. Czemu tak pasywno-agresywnie?
Zostaną usunięte w najbliższej aktualizacji w której zostaną wprowadzone także poprawki do tłumaczenia.
Co do drugiego punktu, plan z Renovation nie był oryginalnie brany pod uwagę, w późniejszym czasie był brany pod uwagę, ponieważ mieliśmy wtedy problem z polskimi czcionkami w cutscenkach, a mod miał nam to umożliwić. Potem odkryłem że danie spolszczenia jako "patcha" niweluje problem z polskimi znakami w cutscenkach i ogłosiliśmy że polskie znaki do Renovation schodzą na dalszy plan. Poza tym nasze zmiany z edycji rozszerzonej najpewniej nie znalazłyby się w modzie Renovation, bo nie mamy do niego żadnych praw.


Ostatnio przesunięty w górę 17 wrz 2023, o 00:21 przez: Jolantyn.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości