Katana ZERO - Technikalia
Cały tekst ukryty jest w pliku wykonywalnym, niemniej udało mi się już go wyeksportować i umożliwić ponowny import. Dzięki temu nie ma ograniczeń co do długości tłumaczeń - nie ma wymogu utrzymywania stałego rozmiaru pliku .exe. Tłumaczenie o innej długości niż oryginał zostało już przetestowane (screen).
Gra posiada osiem różnych czcionek ukrytych w pliku .win (wyłączając czcionki dla języków azjatyckich). Każda czcionka jest zapisana w dwóch plikach (.png oraz .csv), przez co dodawanie nowych znaków jest czasochłonne, ale łatwe. Jedna czcionka została już przygotowana pod język polski, a także przetestowana (screen).
Część grafik (również ukrytych w pliku .win) zawiera prosty tekst, niemniej nie będzie on tłumaczony, jeżeli nie będzie to wymagane do zrozumienia gry. Wyjątkiem są grafiki przedstawiające elementy HUD.
Katana ZERO - Spolszczenie
Spolszczenie jest robione pod wersję 1.0.5 dostępną na GOG.
Wersja Steam prawdopodobnie będzie stworzona później, o ile dostanę dostęp do potrzebnych mi plików gry i tylko w przypadku, gdy będzie możliwa edycja pliku wykonywalnego bez naruszenia zabezpieczeń Steam.
Spolszczenie nie ma przewidywanej daty publikacji. Jest to projekt robiony w wolnych chwilach.