[Wii] Super Paper Mario
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: [Wii] Super Paper Mario
Zrobiłem czcionkę. Wystarczyło ją tylko otworzyć w TileMolesterze i zmienić znaki. Nie jestem pewien, ale wrzucam też wersje amerykańską, która odrobinę się różni od europejskiej oraz w notatniku znaki jakie trzeba używać, aby wyświetlały się te polskie.
Re: [Wii] Super Paper Mario
To teraz zróbcie screenshot z tej gry, bom ciekaw jak ta czcionka wygląda. W każdym razie do edytowania fontów o rozszerzeniu bfn czy tam bfntr w życiu nie użyłbym Tile Molestera;)
Re: [Wii] Super Paper Mario
Sprawdzona czcionka niestety przykro mi ale po wpisaniu jak kolega dopisal niestety puste pole.
EDIT: problem czcionki rozwiązany tryb zapisu inny wszystko sprawdzone tak wyglada jak na ekranie ponizej troszki bedzie utrudnione to wprowadzanie znakow ale to mozna ustawic ze po wpisaniu ą wyswietli inny znak wiec bedzie dobrze
EDIT: problem czcionki rozwiązany tryb zapisu inny wszystko sprawdzone tak wyglada jak na ekranie ponizej troszki bedzie utrudnione to wprowadzanie znakow ale to mozna ustawic ze po wpisaniu ą wyswietli inny znak wiec bedzie dobrze
Re: [Wii] Super Paper Mario
Świetnie, że czcionka działa. Niestety nie mogłem zrobić, że od razu można wstawiać polskie znaki w plikach tekstowych. Wynikało to z takiego ograniczenia: "à" w systemie szesznastkowym to E0, a "ą" to 105. Rozumiem, że tłumaczysz część tekstu, ja mógłbym zabrać się za jeden z rozdziałów lub za nazwy lokacji, przedmiotów itp. Życzę udanej pracy nad projektem.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Tekst mozna edytowac tutaj najlepiej uzywac notepada normalnie z polskimi znakami potem zamienimy znaki i prosze w temacie pisac ktore pliki edytujecie postaram sie zajac korekta a na dnaich zapodam grafiki do edycji.Świetnie, że czcionka działa. Niestety nie mogłem zrobić, że od razu można wstawiać polskie znaki w plikach tekstowych. Wynikało to z takiego ograniczenia: "à" w systemie szesznastkowym to E0, a "ą" to 105. Rozumiem, że tłumaczysz część tekstu, ja mógłbym zabrać się za jeden z rozdziałów lub za nazwy lokacji, przedmiotów itp. Życzę udanej pracy nad projektem.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Ok, zabieram się za plik stg1, za następne rozdziały mogę się też zabrać, ale najpierw zajmę się tym.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Przejrzałem te czcionki na szybko. Litery "ą", Ć i ł wyglądały mi na niedopracowane.
Zrobiłem fixa do "ą", Ć, Ź ź, ł.
A teraz pytanie czysto techniczne. Jak wygląda kwestia przekonwertowania plików tga do pliku tpl i z jakiej wersji gry korzystasz? US/PAL?
Zrobiłem fixa do "ą", Ć, Ź ź, ł.
A teraz pytanie czysto techniczne. Jak wygląda kwestia przekonwertowania plików tga do pliku tpl i z jakiej wersji gry korzystasz? US/PAL?
Re: [Wii] Super Paper Mario
Posiadam narzedzie bodajrze BrawlBox ktore umozliwa podmiane danej pojedynczej grafiki w pliku *.tpl wiec jest wszsytko ok tak jak dalem na przykladowym screenie
Re: [Wii] Super Paper Mario
Zlokalizowałem plik z grafiki Home Menu z Super Paper Mario i znalazłem plik binarny "HomeButton2_en". Plik binarny o pojemności 561kb z pozoru wyglądał mi na jakiś kontener zawierający archiwa. W NSMB oraz innych grach wygląda to trochę inaczej. Załadowałem go do HexWorkshop i okazało się, że jest to kompresja LZ77 oraz kodowanie U8. Trochę mi to zajęło ponieważ żaden z dostępnych narzędzi nie pomógł mi tego rozpakować. Przeportowałem nowe grafiki z NSMB, skompresowałem, spakowałem do bina i działa dobrze. Używałem własnych narzędzi.
Test na konsoli już przeprowadziłem. W takim wypadku mogę poczuć się bohaterem^^
PS. Na Dolphinie można to uruchomić klikając na enter. Powinno też działać na wersjach US.
Lokalizacja pliku - "hbm"
Plik - http://www.mediafire.com/file/jz8224h59 ... n.bin/file
Test na konsoli już przeprowadziłem. W takim wypadku mogę poczuć się bohaterem^^
PS. Na Dolphinie można to uruchomić klikając na enter. Powinno też działać na wersjach US.
Lokalizacja pliku - "hbm"
Plik - http://www.mediafire.com/file/jz8224h59 ... n.bin/file
Re: [Wii] Super Paper Mario
Ok, przetłumaczyłem cały plik stg1.txt, w którym znajdują się teksty występujące w rozdziale 1. oraz w intrze, kiedy zakłada się nowy zapis gry. Było trochę kłopotów, ale jakoś sobie z tym poradziłem. Zapewne będzie jeszcze dużo do poprawienia. Dodatkowo dorzucam listę nazw własnych, jakie występują tam i zapewne w innych plikach też są.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości