Prisoner of Ice

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
wasikuss
Posty: 34
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:50

Re: Prisoner of Ice

Postautor: wasikuss » 19 wrz 2023, o 19:39

Tak, sama zmiana długości tekstów powoduje przesunięcia
Screenshot 2023-09-19 202522.png
Dlatego potrzeba customowego toola. Mogę go napisać jakoś jeszcze w tym miesiącu. Wtedy efekt będzie taki:
Screenshot 2023-09-19 195958.png

goliat
Posty: 124
Rejestracja: 6 cze 2021, o 08:44

Re: Prisoner of Ice

Postautor: goliat » 20 wrz 2023, o 18:05

Mam nadzieję, że to narzędzie okaże się skuteczne. Mam przetłumaczone wszystkie 57 plików z tekstem i szkoda by było, żeby taka praca poszła na marne.

wasikuss
Posty: 34
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:50

Re: Prisoner of Ice

Postautor: wasikuss » 27 wrz 2023, o 19:23

Łap
ice-lang.zip
(388.86 KiB) Pobrany 12 razy

Kod: Zaznacz cały

ice-lang.exe plik.dat plik.json
- do wydobycia tekstów

Kod: Zaznacz cały

ice-lang.exe -i plik.json plik.dat
- do zbudowania dat z pliku json

jeśli musiałbyś robić od nowa to udostępnij KRO. mogę jednorazowo fixnać offsety

goliat
Posty: 124
Rejestracja: 6 cze 2021, o 08:44

Re: Prisoner of Ice

Postautor: goliat » 27 wrz 2023, o 19:46

Oto link do pliku KRO, gdzie zaszyty jest tekst - https://mega.nz/file/sAI1lQIR#GgZrZM6of ... OBmIL2HgsE.

wasikuss
Posty: 34
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:50

Re: Prisoner of Ice

Postautor: wasikuss » 28 wrz 2023, o 05:10

sorry, ale nie widzę tam polskich tekstów, zły plik? albo nie składałeś pliku KRO quickbms'em do kupy, to udostępnij przetłumaczone pliki

BTW ja naliczyłem 67 plików (z czego max 3 można pominąć)

goliat
Posty: 124
Rejestracja: 6 cze 2021, o 08:44

Re: Prisoner of Ice

Postautor: goliat » 28 wrz 2023, o 12:17

Niby plików jest 67, ale niektóre są puste. Oto link do przetłumaczonych plików - https://mega.nz/file/sNojELRT#UyCESLlHg ... bBs9KpUdHA.

wasikuss
Posty: 34
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:50

Re: Prisoner of Ice

Postautor: wasikuss » 28 wrz 2023, o 12:54

no to możesz zerknąć na to
Screenshot 2023-09-28 134940.png
pliki po lewej na zielono to te które zgubiłeś ( są tam z 2-3 pliki z nazwami własnymi, więc można je pominąć )

możesz przetestować toola. poniżej nowa wersja
ice-lang.zip
(388.52 KiB) Pobrany 14 razy

goliat
Posty: 124
Rejestracja: 6 cze 2021, o 08:44

Re: Prisoner of Ice

Postautor: goliat » 28 wrz 2023, o 19:17

A jak konkretnie użyć tego toola? Na plikach z tekstem, czy też na pliku klang.kro?

wasikuss
Posty: 34
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:50

Re: Prisoner of Ice

Postautor: wasikuss » 29 wrz 2023, o 09:38

toola używa się na plikach wyciągniętych quickbms'em.

Kod: Zaznacz cały

ice-lang -h
dla helpa

pofixowałem offsety, złożyłem do kupy KRO, ale mam chyba inna wersję gry
Screenshot 2023-09-29 103526.png
spróbuję przerzucić tłumaczenia do mojej wersji gry. tymczasem podrzucam tego KRO
https://mega.nz/file/Viln0YJD#j8ESEb-Lm ... dGy1F29tEI

wasikuss
Posty: 34
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:50

Re: Prisoner of Ice

Postautor: wasikuss » 29 wrz 2023, o 10:21

zacząłem przerzucać tłumaczenie i już widzę, że są problemy z kodowaniem polskich znaków
Screenshot 2023-09-29 111912.png
niestety zmiana kodowania to jedno, a jeszcze trzeba by rozkminić grafiki (głownie fonta)

BTW: dobrze, że poza fixowaniem offsetów dorabiałem import i export. wygląda na to, ze przyda sie korekta tłumaczenia. chociażby "Główne menu" -> "Menu główne" lub po prostu "Menu"?


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość